יתרון דו ספרתי ושיא היסטורי: באייר לברקוזן דוהרת לאליפות

play
שחקני באייר לברקוזן חוגגים | GettyImages
מריחה היסטוריה: שער מרהיב לג'אקה, 1:2 ללברקוזן על מיינץ 02:40

החבורה של צ'אבי אלונסו, שמעולם לא זכתה בצלחת, שברה את השיא הגרמני שהיה שייך לבאיירן מינכן כשניצחה 1:2 את מיינץ והגדילה את רצף המשחקים ללא הפסד ל-33. חשוב מכך מבחינתה, הפער בפסגה לפחות זמנית צמח ל-11 נקודות

(גודל טקסט)

באייר לברקוזן הולכת ומתקרבת בצעדי ענק אל עבר האליפות הראשונה שלה אי פעם. הערב (שישי) החבורה של צ'אבי אלונסו לא רק שעשתה את המוטל עליה כאשר ניצחה בביתה 1:2 את מיינץ, אלא גם שברה שיא היסטורי כאשר הפכה לקבוצה הגרמנית הראשונה שרושמת 33 משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות – שיא שהיה שייך לבאיירן מינכן של האנזי פליק בעונת 2019/20.

שחקני באייר לברקוזן חוגגים
11 נקודות יתרון בפסגה ושיא היסטורי ללברקוזן וצ'אבי אלונסו | אימג'בנק GettyImages

לברקוזן ניצחה 29 מתוך 32 משחקיה האחרונים, וכאמור הערב למשחק הביתי נגד מיינץ הגיעה בידיעה שהיא כבר השוותה את השיא של באיירן מינכן ובמטרה לנפץ אותו החלה את המשחק בסערה ועלתה ליתרון כבר בדקה השלישית משער של גרניט ג'אקה. האורחת שהגיעה אחרי ניצחון על אוגסבורג, הראשון שלה אחרי 11 מחזורים רצופים שלא עשתה זאת, הצליחה להדהים את הבאיי-ארנה כאשר הבלם דומיניק קור, אקס לברקוזן שגדל במועדון, השווה ל-1:1 כבר בדקה השמינית והאורחת שמרה על השוויון עד הפסקת המחצית.

בחצי השני מוליכת הטבלה הגבירה את הלחץ והקצב, שבה ליתרון על המדורגת לפני האחרונה משער של רוברט אנדריך בדקה ה-68 מבישול של פלוריאן וירץ (בהופעתו המאה בבונדסליגה בגיל 20) ובסיום ניצחה 1:2 והגדילה את יתרונה בפסגה ל-11 נקודות, לפחות עד שמחר באיירן מינכן תארח את ר.ב. לייפציג. מיינץ, אגב, איבדה בדקה ה-80 את ג'סיק נגאנקם שהורחק בכרטיס אדום ישיר בהמלצת שופטי המסך.

באיירן מינכן תארח מחר את ר.ב. לייפציג (19:30, ישיר בספורט2) ותנסה לצמק את הפער לשמונה הפרש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי