החלטה משותפת? טוכל רומז על המתח בשיחה עם הנהלת באיירן מינכן

play
מאמן באיירן מינכן תומאס טוכל | GettyImages
צפו: הארי קיין כבש צמד, באיירן מינכן חזרה לנצח עם 1:2 על לייפציג 01:55

פרידה בהסכמה? מאמן באיירן שולח רמז על הפגישה ומכחיש שהוא "עול" על השחקנים. מנואל נוייר לוקח אחריות: "כולם צריכים להרגיש רע, לא תמיד כשהציונים גרועים המורה אשם"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

ימים ספורים אחרי ההודעה של באיירן מינכן על כך שהמאמן תומאס טוכל יסיים את דרכו בתום העונה, הקבוצה הצליחה לנצח אתמול (שבת) את ר.ב. לייפציג מצמד נהדר של הארי קיין, אבל בסיום המשחק כולם התרכזו בטוכל, במעמדו ובמערכת היחסים במועדון על רקע המשבר של הבווארים, שעד אתמול היו בצניחה עם שלושה הפסדים רצופים וכואבים.

מאמן באיירן מינכן, תומאס טוכל
יעזוב בתום העונה. טוכל | רויטרס

טוכל נשאל אתמול האם ההחלטה להיפרד בקיץ היא באמת החלטה הדדית, כפי שהודיעה הנהלת באיירן, ואמר: "אני לא אתן פרטים על השיחה שנעשתה פנים אל פנים. אבל בסופו של דבר, אני שכיר. ולעובדים לא תמיד יש את כל האפשרויות, לא תמיד יש להם את כל הקלפים המנצחים בידיים. אבל הכל בסדר. זה בכלל לא משנה איך אני מתמודד עם ההחלטה. אני בתפקיד מנהיגותי, יש לי אחריות על כל הסגל. זה ספורט ברמה הגבוהה ביותר, נילחם על כל נקודה. הרגישות מונחים בצד".

האם יש מתיחות בחדר ההלבשה, או הקלה? טוכל: "אני לא יכול לדמיין שאלכסנדר פאבלוביץ' שמח או מרגיש הקלה על כך שאני עוזב בסוף העונה. או רפאל גריירו, או קים או מנואל נוייר. הייתי מאוד מאוד מופתע אם הייתי התרמיל עם המשא שהם סוחבים על הגב. הסיבה העיקרית להחלטה הייתה דווקא הימנעות ממסלול מטופש שכזה. ככה הכל ברור עכשיו. בין אם אנחנו אוהבים את זה או לא אוהבים את זה, לא נצטרך עוד לפתור את התעלומה אם זה היה משא על גבם".

מנואל נוייר נשאל איך השחקנים הגיבו לחדשות על טוכל ואמר: "זה משליך ומייצר תדמית רעה לכולנו. על הקבוצה, על השחקנים. כי לא הצלחנו להתמודד עם זה ולהמשיך עם מאמן צמרת. לא תמיד המורה אשם אם הציונים גרועים. יש לנו אחריות כשמפטרים מאמן טוב. אנחנו רוצים עכשיו להמשיך בצורה מקצועית עד הסוף… כולם צריכים להרגיש רע מבחינה מצפונית. זה לא כולל רק את צוות האימון, אלא גם אותנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי