המאבק על המקום הרביעי מתחמם: דורטמונד ניצחה בברלין, לייפציג פירקה

play
שער יפהפה. אדיימי חוגג | רויטרס
צפו: שער יפהפה לאדיימי, בורוסיה דורטמונד גברה 0:2 על אוניון בברלין 01:33

הצהובים שחורים ניצחו 0:2 את אוניון ברלין ונאחזו במקום הרביעי, שער יפהפה לאדיימי. לייפציג חגגה עם 1:4 אצל בוכום. 0:6 לאוגסבורג אצל דרמשטאדט, כולל חמישייה ב-29 דקות. שטוטגרט גברה על וולפסבורג

(גודל טקסט)

המחזור ה-24 בבונסדליגה הגרמנית התחיל כבר אמש (שישי) כשבאיירן מינכן פספסה הזדמנות לצמצם את הפער מבאייר לברקוזן לאחר שסיימה ב-2:2 עם פרייבורג. היום נערכו חמישה משחקים נוספים. בורוסיה דורטמונד נשארה ברביעייה הראשונה עם ניצחון קשה אצל אוניון ברלין ושמרה על פער נקודה מלייפציג, שפירקה בחוץ את בוכום.

דני אולמו ר.ב. לייפציג
פתח את הסכר. דני אולמו | אימג'בנק GettyImages

בוכום – ר.ב. לייפציג 4:1

דווקא אחרי שחשבה שיצאה מהמשבר שלה עם רצף של שלושה מחזורים ללא ניצחון והפסד מינימלי לריאל מדריד במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות, לייפציג הפסידה לבאיירן מינכן בתוספת הזמן ופספסה הזדמנות לעלות למקום הרביעי על חשבון בורוסיה דורטמונד. קבוצת התחתית חזרה להפסיד אחרי הניצחון היוקרתי על האלופה עם 5:2 לגלדבאך, אבל התפרקה שוב בביתה והיא קרובה שוב לקו האדום. מקסים וויטק הפתיע כשהעלה את המארחים ליתרון בדקה השביעית, אבל דני אולמו השווה (30) עם בעיטה יפהפה אל בין החיבורים. המארחים החזיקו מעמד עד הדקה ה-68 ואז החלה הקריסה. לואיס אופנדה סיים מתפרצת מקרוב, צ'אבי סימונס התכבד בשלישי (71) ויוסוף פולסן קינח אחרי דקה מול האין הגנה של המארחים, שספגו כבר 50 שערים העונה.

קארים אדיימי בורוסיה דורטמונד חוגג
שער יפהפה. אדיימי חוגג | רויטרס

אוניון ברלין – בורוסיה דורטמונד 2:0

ניצחון חשוב מאוד לדורטמונד, שנאחזה במקום הרביעי וחזרה לנצח אחרי ההפסד להופנהיים. קארים אדיימי הפציץ בשמאל למשקוף ופנימה בדקה ה-41 ויאן מאטסן קינח בדקה ה-90. דורטמונד רחוקה רק נקודה מלייפציג החמישית וכל משחק עבורה קריטי. אוניון, שהשיגה את הכרטיס לליגת האלופות בעונה החולפת, רחוקה רק שמונה נקודות מהקו האדום והמשיכה את העונה העגומה שלה.

רובן ורגאס שחקן אוגסבורג חוגג
חורר את הרשת של דרמשטאדט. רובן ורגאס | אימג'בנק GettyImages

וולפסבורג – שטוטגרט 3:2

סרו גיראסי כבש צמד (14, 54 בפנדל), יושע פנגומן הוסיף (77) ושטוטגרט שמרה על פער סביר מדורטמונד ולייפציג שדולקות אחריה. גיראסי כבר עם 20 שערי ליגה העונה והשוואבים עם 16 נקודות מ-18 האחרונות. יואכים מיילה (50) ולוקאס מצ'ה (83) הבקיעו לוולפסבורג.

משחקים נוספים:

דרמשטאדט – אוגסבורג 6:0 לאוגסבורג: פיליפ טייץ (2 ו-84), פרדריק ינסן (12), ארמדין דמירוביץ' (20 ו-29), רובן ורגאס (25)

היידנהיים – איינטרכט פרנקפורט 2:1 להידנהיים: מרווין פירינגר (59), לפרנקפורט: בנדיקט גימבר (39, עצמי), ניילס אנקונקו (49)

מיינץ – בורוסיה מנשנגלדבאך 1:1 למיינץ: ג'ונתן בורקרדט (12), נת'ן אנגומו (55)

משחקי יום ראשון בגרמניה:

פ.צ. קלן – באייר לברקוזן הופנהיים – ורדר ברמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי