קיין כיכב עם שלושער ובישול, 1:8 לבאיירן מינכן על מיינץ

play
חלוץ באיירן מינכן הארי קיין | רויטרס
צפו: הארי קיין כיכב, באיירן מינכן הוציאה עצבים עם 1:8 אדיר על מיינץ 02:58

החלוץ האנגלי הגיע ל-30 שערי ליגה ב-25 הופעות, האלופה השפילה את קבוצת התחתית וצימקה את הפער מלברקוזן ל-7. שער ענק לגנאברי עם העקב. 0:2 ללייפציג על דרמשטאדט, 1:2 לדורטמונד על ברמן

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בבונדסליגה הגרמנית התחיל כבר אתמול (שישי) עם שטוטגרט שניצחה את אוניון ברלין, אך הערב באיירן מינכן התרחקה ממנה בחזרה מרחק ארבע נקודות, עם 1:8 מהדהד על מיינץ. ר.ב. לייפציג הסתדרה עם נועלת הטבלה ועלתה זמנית למקום הרביעי, אליו שבה בורוסיה דורטמונד.

חלוץ באיירן מינכן הארי קיין
חלוץ באיירן מינכן הארי קיין | רויטרס

באיירן מינכן – מיינץ 1:8

הקבוצה של תומאס טוכל קיבלה מעט אוויר לנשימה אחרי ה-0:3 על לאציו וההעפלה לרבע גמר ליגת האלופות, וכעת היא המשיכה במומנטום עם ניצחונה הגדול ביותר מאז אוקטובר כדי להגדיל מחדש את הפער משטוטגרט לארבע נקודות, ולצמק זמנית את הפער מלברקוזן המוליכה לשבע נקודות.

הארי קיין כרגיל כיכב כשכבש ראשון (13), לאון גורצקה הכפיל (19), נאדיים אמירי צימק (31), אך קיין השלים צמד (45+7), תומאס מולר הצטרף לחגיגה (47) ובדקה ה-61 סיפק החלוץ האנגלי בישול יפהפה לג'מאל מוסיאלה. סרג' גנאברי חגג את השישי (66) ובדקה ה-71 השלים קיין הלוהט שלושער, בדרך ל-30 שערי ליגה ב-25 משחקים (11 משיאו של רוברט לבנדובסקי, עם תשעה משחקים לסיום העונה). בתוספת הזמן השלים לאון גורצקה צמד ושם את הדובדבן על הקצפת. מיינץ ממשיכה להיות מסובכת מאוד בתחתית, עם ניצחון ליגה בודד ב-15 משחקיה האחרונים.

צפו בשער של גנאברי

סרו גיראסי שטוטגרט
21 שערים העונה בבונדסליגה. גיראסי | אימג'בנק GettyImages

שטוטגרט – אוניון ברלין 0:2

הניצחון על וולפסבורג בשילוב איבוד הנקודות של באיירן מינכן הציב את שטוטגרט בעמדה שהיא חייבת לנצח את אוניון ברלין כדי לסגור את הפער מהאלופה שנמצאת במקום השני, וכך היא עשתה בערב שישי. סרו גיראסי כבש את שערו ה-21 העונה בדקה ה-19 עם סיומת נהדרת לרשת של הקבוצה מבירת גרמניה, כריס פיורייך הוסיף את השני בדקה ה-65 בביצוע מושלם עם בעיטה לחיבורים והקבוצה מהמקום השלישי התקרבה מרחק נקודה מבאיירן, שתהיה חייבת לנצח בשבת כדי להשאיר לעצמה סיכוי לאליפות, ובתקווה לא לאבד גם את הסגנות העונה.

שחקני ר.ב. לייפציג כריסטוף באומגרטנר מוחמד סימקאן
התאוששו מההדחה מהאלופות. כריסטוף באומגרטנר ומוחמד סימקאן | אימג'בנק GettyImages, Maja Hitij

ר.ב. לייפציג – דרמשטאדט 0:2

השוורים הציגו יכולת נהדרת ברביעי בסנטיאגו ברנבאו, אבל סיימו ללא הכרטיס לרבע גמר ליגת האלופות כשהודחו מול ריאל מדריד. עם החזרה למסגרת המקומית, ללייפציג נותרה מטרה אחת השנה והיא לסיים בטופ 4 ולהשיג את הכרטיס למפעל האירופי הבכיר גם בעונה הבאה. הערב היא עלתה לשם לפחות באופן זמני כשהכניעה את נועלת הטבלה, וניצחה בזכות שער עצמי של תומאס אישרווד (3) וכיבוש של כריסטוף באומגרטנר (50).

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים
שבו במהרה למקום הרביעי. שחקני דורטמונד | רויטרס

ורדר ברמן – בורוסיה דורטמונד 2:1

לפני המשחק החשוב מול פ.ס.וו איינדהובן בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, בורוסיה דורטמונד שבה למקום הרביעי אותו איבדה זמנית ללייפציג. דונייל מאלן כבש ראשון (21), ג'יידון סאנצ'ו הכפיל (38) עם מבצע אישי יפה וחגג שער ראשון מאז חזר למועדון. מרסל סאביצר הורחק (45+1), ג'סטין נג'ימה (70) צימק, אך לא יותר.

משחקים נוספים בשבת:

אוגסבורג – היידנהיים 0:1 לאוגסבורג: ג'פרי חאולאו (22)

בורוסיה מנשנגלדבאך – פ.צ. קלן 3:3 לגלדבאך: פרנק הונוראט (32), רובין האק (71, 73), לקלן: פארידה אלידו (7, 64), דמיון דאונס (79)

משחקי יום ראשון בגרמניה:

בוכום – פרייבורג איינטרכט פרנקפורט – הפונהיים באייר לברקוזן – וולפסבורג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי