אקס באיירן ונבחרת אנגליה מרחם על קיין: "בעונה ממוצעת היא זוכה לפחות בשני תארים"

play
חוסר אונים. קיין | אימג'בנק GettyImages
שערים מדהימים של טל ומוסיאלה לא הספיקו: רק 2:2 לבאיירן בפרייבורג 03:15

שחקן העבר של הבווארים התייחס לעונה הרעה שעוברת על אלופת גרמניה ודאג להזכיר כי זכייה בליגת האלופות עדיין נמצאת על הפרק. החלוץ יניף תואר לראשונה בקריירה?

(גודל טקסט)

מאז שנת 2012, באיירן מינכן לא סיימה עונה ללא תואר אחד לפחות. מעבר לרצף 11 האליפויות שלה בגרמניה, באיירן גם זכתה פעמיים בליגת האלופות בפרק זמן זה, כאשר להישגים אלה היא צירפה לא מעט זכיות בגביעים, תארי סופר-קאפ ועוד.

בקיץ האחרון נחת באליאנץ ארנה אחד מגדולי הסקוררים של הכדורגל העולמי, הארי קיין כמובן, במטרה לעזור לבאיירן לשמור על אליפות גרמניה ואולי גם לחזור לצמרת הכדורגל האירופי במקביל. קיין, כידוע, מעולם לא זכה בתואר במהלך שנותיו בטוטנהאם, ואחת הסיבות המרכזיות להגעתו של האנגלי למינכן הייתה הרצון של החלוץ להניף גביע לראשונה בקריירה.

קיין ובאיירן בעוד ערב מתסכל | רויטרס

לאור פער עשר הנקודות של לברקוזן בפסגת הליגה הגרמנית וההדחה המוקדמת מהגביע, לבאיירן נשאר תואר אחד להילחם עליו העונה- ליגת האלופות. אוון הרגריבס, אקס הקבוצה, היה טיפה יותר נחרץ לגבי בצורת התארים של קיין, שייתכן כי תימשך גם העונה. קשר נבחרת אנגליה לשעבר התראיין לרשת TNT והביע את דעתו בנושא: "אני פשוט רוצה שבאיירן תזכה בתואר כלשהו בשביל קיין. בשנה ממוצעת, באיירן זוכה בשני תארים לפחות. העונה זה באמת מקרה חריג".

הרגריבס המשיך: "לבאיירן יש הרכב כל כך טוב, עם גנאברי וקומאן שחוזרים מפציעות, דייויס שעולה מהספסל, ומוסיאל, קיין ונוייר שנמצאים בתקופה יחסית טובה. הם יכולים לזכות העונה בליגת האלופות", קבע האנגלי וסיכם: "גם אם העונה הזו תיגמר עבורם במפח נפש, הם יבצעו את השינויים הנדרשים ויחזרו יותר חזקים בשנה הבאה. ככה זה במועדונים כאלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי