לברקוזן ניצחה את וולפסבורג 0:2, הפער בפסגה צמח בחזרה ל-10

play
שחקני באייר לברקוזן חוגגים | אימג'בנק GettyImages, INA FASSBENDER/AFP
צפו: לברקוזן ניצחה 0:2 את וולפסבורג, הפער מבאיירן חזר לעשר נקודות 01:41

האלופה שבדרך חגגה ניצחון ליגה שישי ברציפות, טלה ו-וירץ כבשו. פרנקפורט הגדילה את הפער במקום השישי אחרי 1:3 על הופנהיים

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בבונדסליגה הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם שלושה משחקים, כשבמוקד ניצחה באייר לברקוזן 0:2 את וולפסבורג. עוד קודם לכן, רשמה פרייבורג 1:2 על בוכום, בעוד איינטרכט פרנקפורט השיגה 1:3 על הופנהיים.

באייר לברקוזן – וולפסבורג 0:2

לאחר ה-1:8 המהדהד של באיירן מינכן, האלופה שבדרך הגדילה מחדש את הפער בפסגת הטבלה ל-10 נקודות ועשתה צעד נוסף אל עבר התואר המופלא. ניית'ן טלה כבש ראשון מבישול של אלכס גרימלדו המצוין (37), פלוריאן וירץ המשיך בעונה המסחררת שלו וסגר עניין (86). לברקוזן שהגיעה אחרי ה-2:2 המפתיע עם קרבאח בליגה האירופית מראה שבליגה המקומית זה סיפור אחר לגמרי, עם ניצחון שישי ברציפות.

איינטרכט פרנקפורט – הופנהיים 1:3

לאחר שקטעה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון במחזור הקודם, פרנקפורט המשיכה במומנטום והגדילה את הפער מהופנהיים ופרייבורג לשבע נקודות בקרב על המקום השישי המוביל למוקדמות הקונפרנס ליג. ג'ון אנתוני ברוקס כבש ראשון (6), אך רובין קוך (32), ג'וניור דינה אבימבה (50) ומריו גצה (64) הפכו.

בוכום – פרייבורג 2:1

אחרי ה-0:1 המרשים על ווסטהאם בליגה האירופית, וארבעה ימים לפני משחק הגומלין, המשיכה פרייבורג במומנטום החיובי וכעת היא רחוקה ארבע נקודות בלבד מהמקום השישי בטבלה. מקסימיליאן אגשטיין (36) ומיכאל גרגוריץ' (53) כבשו, איבן אורדץ (62) רק צימק עבור המארחת, שנותרה במקום ה-15 עם הפסד שלישי ברציפות.

שחקני באייר לברקוזן חוגגים
שחקני באייר לברקוזן חוגגים | אימג'בנק GettyImages, INA FASSBENDER/AFP
שחקני איינטרכט פרנקפורט חוגגים
שחקני איינטרכט פרנקפורט חוגגים | אימג'בנק GettyImages, Alex Grimm

המחזור ה-26 ייצא לדרך ביום שישי הקרוב, כשר.ב. לייפציג תתארח אצל פ.צ. קלן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי