הג'וב הבא של זינדין זידאן? "אני יכול לדמיין אותו בקלות לוקח את התפקיד"

play
זינדין זידאן | אימג'בנק GettyImages
צפו: הארי קיין כיכב, באיירן מינכן הוציאה עצבים עם 1:8 אדיר על מיינץ 02:58

כוכב העבר של באיירן מינכן ביקר את המועדון על ההחלטה המוקדמת לפטר את טוכל: "מסקרן לראות מה הם יעשו אם הוא יזכה בליגת האלופות". וגם: היכן לדעתו יאמן צ'אבי אלונסו המבוקש בעונה הבאה?

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן הודיעה בחודש שעבר כי תומאס טוכל יעזוב בסיום העונה. אחד המועמדים להחליפו הוא זינדין זידאן, שכידוע לא אימן מאז שסיים את הקדנציה השנייה שלו בריאל מדריד ב-2021.

מריו באסלר, אקס באיירן מינכן, סבור שזידאן הוא האיש הנכון לתפקיד. עם זאת, יש לו ביקורת על ההחלטה המהירה של הבווארים להיפרד מטוכל, שכידוע עדיין יכול לזכות בליגת האלופות העונה.

תומאס טוכל | GettyImages

באסלר אמר: "אין יותר מידי אלטרנטיבות בשוק. אני מאמין שצ'אבי אלונסו יישאר בבאייר לברקוזן ואם לא הוא יעבור לריאל מדריד או לליברפול. אולי הוא יישאר בלברקוזן לעונה נוספת ובקיץ הבא יחליף את קרלו אנצ'לוטי לאחר שהוא יסיים במדריד. כרגע, המאמן היחיד שאני יכול לדמיין בקלות שהוא ייקח את התפקיד זה זידאן".

על ההחלטה לפטר את טוכל אמר באסלר: "אני לא מבין את באיירן, היא שוב קיבלה החלטה מהירה – כמו עם יוליאן נגלסמן, שגם זו הייתה החלטה לא ברורה מבחינתי. אם הקבוצה תזכה בליגת האלופות העונה, יהיה מסקרן לראות אם המועדון יגיד 'קיבלנו החלטה מהירה מידי ואנחנו משנים אותה'. במקרה של זכייה, אולי הם יישבו עם טוכל שוב ויסכמו על המשך ההתקשרות".

היעד הבא מינכן? זינדין זידאן | רויטרס

כידוע, באיירן מינכן עברה את לאציו והעפילה לרבע גמר ליגת האלופות, אך בליגה המקומית היא נמצאת בפיגור של עשר נקודות אחרי לברקוזן של אלונסו וקרובה לאבד את האליפות. מלבד זידאן ואלונסו, גם ז'וזה מוריניו, אולה גונאר סולשיאר והאקס האנזי פליק הוזכרו כמועמדים לתפקיד.

באשר לזידאן, לאחורנה הצהיר כוכב העבר בריאיון בתקשורת האיטלקית כי "לחזור לאמן כדורגל? הכל יכול לקרות. כרגע אני עושה משהו אחר, אבל אני בטוח שאחזור לספסל, אני מאוד רוצה בכך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי