דלף: הנאום של תומאס טוכל בחדר ההלבשה לאחר פיטוריו מבאיירן מינכן

play
שחקן באיירן מינכן יוזואה קימיש עם תומאס טוכל | אימג'בנק GettyImages, Alexander Hassenstein
צפו: הארי קיין כבש צמד, באיירן מינכן חזרה לנצח עם 1:2 על לייפציג 01:55

מריר ועצבני: בגרמניה חושפים אילו 7 מילים בדיוק אמר המאמן ששילם את המחיר על הכישלונות של באיירן, ואיזו רמיזה עוקצנית העביר לשחקנים שהיו נגדו בחדר ההלבשה

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

בגרמניה מדווחים מה בדיוק אמר תומאס טוכל בנאום הראשון שלו בפני שחקניו לאחר שפוטר על ידי הנהלת באיירן מינכן, כשהוא לכאורה שולח מסר לאלו בחדר ההלבשה שרצו לראותו הולך, כך מדווחים ב"בילד".

טוכל כזכור קיבל את הבשורה על עזיבתו בתום העונה בשבוע שעבר, אבל יישאר במועדון עד סוף העונה בזמן שהמועדון מחפש את יורשו. באיירן הייתה ברצף של שלושה הפסדים כואבים ומשמעותיים – במשחק העונה ללברקוזן, בשמינית ליגת האלופות ללאציו ולאחר מכן לבוכום בליגה – והקבוצה הודיעה על "החלטה משותפת" עם טוכל, דבר שהוא כבר רמז שלא היה ממש "משותף".

מאמן באיירן מינכן, תומאס טוכל
יעזוב בתום העונה. טוכל | רויטרס

אחת הסיבות העיקריות לעזיבתו של המאמן בן ה-50 היא מערכות היחסים הרעועות שלו עם מספר כוכבים, כמו יוזואה קימיש. לפי BILD, טוכל נשא נאום במטרה להבהיר את המצב, וקבע: "אין יותר דיונים כל שבוע, עכשיו כולם יודעים את זה. אנחנו עדיין יכולים להשיג משהו, אנחנו צריכים לנצח". על פי הדיווחים, המאמן היה כעוס ולוחמני, ושלח מסר לאלה שהיו נגדו: "עכשיו כולכם יכולים להופיע עבור המאמן החדש".

לטוכל הצטרף המנכ"ל של באיירן, יאן-כריסטיאן דרייזן, שגם הוא ביקר את אלה שקרטעו תחת טוכל. "עכשיו נסתכל מקרוב", הוא אמר להם, "אתם אחראים!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי