הפער שוב 7: מוסיאלה וקיין חגגו, 2:5 לבאיירן מינכן בדרמשטאדט

play
ג'מאל מוסיאלה, הארי קיין, שחקני באיירן מינכן | GettyImages
צפו: צמד ובישול למוסיאלה ב-2:5 של באיירן מינכן על דרמשטאדט 03:38

צמד ובישול לשחקן הכנף ושער ובישול לחלוץ שנפגע והוחלף, הבווארים נחלצו מפיגור מול נועלת הטבלה וצימקו את ההפרש מהמוליכה לברקוזן שתשחק בהמשך המחזור

(גודל טקסט)

המחזור ה-26 בבונדסליגה יצא לדרך אמש (שישי) עם ה-1:5 המוחץ של ר.ב. לייפציג על פ.צ. קלן. היום, באיירן מינכן לא התקשתה יתר על המידה לקחת שלוש נקודות מנועלת הטבלה דרמשטאדט עם 2:5, בניסיון להלחיץ מעט את לברקוזן שתשחק מחר מול פרייבורג.

דרמשטאדט – באיירן מינכן 5:2

אמנם באיירן מינכן סופרת כעת ארבעה ניצחונות בחמשת משחקיה האחרונים, אחרי שהעפילה לרבע גמר ליגת האלופות ואחרי שחזרה מפיגור מול לאציו וחגגה מול מיינץ במחזור הקודם עם 1:8 ענק, אבל היום היא חוותה לרגעים קשיים מול נועלת הטבלה ונזקקה למהפך כדי לנצח 2:5 בחוץ.

נכון שבסיום באיירן מינכן הביסה, אבל מי שהובילה ראשונה הייתה דרמשטאדט שנהנתה משער של טים סקארקה בדקה ה-28. היה זה שער שהעיר את האורחים, שעד המחצית הפכו אחרי שהארי קיין בישל לג'מאל מוסיאלה (36) וקיין קבע 1:2 דקה בתוך תוספת הזמן של החצי הראשון והגיע ל-37 שערים ו-12 בישולים בכל המסגרות, הראשון להגיע ל-31 שערי בונדסליגה בעונתו הראשונה, אבל הוא גם נפגע לקראת הסיום ובקבוצה יקוו שלא מדובר בפציעה שתמנע ממנו לשוב מפגרת הנבחרות. ובחזרה למשחק: מוסיאלה השלים צמד בדקה ה-64 וכעבור 10 דקות בישל לסרג' גנאברי. מאתיס טל קבע 1:5 שלוש דקות בתוך תוספת הזמן וכעבור דקה אוסקר וילהלמסון צימק וקבע את תוצאת הסיום. הפער מהפסגה שוב שבע נקודות, אבל לברקוזן תפגוש מחר את פרייבורג.

הארי קיין ושחקני באיירן מינכן
מאזן אישי מופלא. הארי קיין | רויטרס

פ.צ. קלן – ר.ב. לייפציג 5:1

המומנטום של לייפציג נמשך, וכעת היא שוב חלפה זמנית על פני בורוסיה דורטמונד בדרך למקום הרביעי. צ'אבי סימונס העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-15, קלן הגיבה במהרה והשוותה שלוש דקות לאחר מכן דרך סארגיס אדמיאן, אולם בדקה ה-63 עבר סימונס לתפקיד המבשל וסידר ללואיס אופנדה את ה-1:2. ארבע דקות לאחר מכן השלים החלוץ הבלגי המצוין צמד, ובדקה ה-70 הצטרף לחגיגה גם אמאדו היידארה. יוסוף פאולסן סגר עניין בדקה ה-82 בדרך לניצחון מוחץ. קלן ממשיכה לשקוע ועלולה לסיים את המחזור הזה במקום ה-17.

שחקן ר.ב. לייפציג צ'אבי סימונס
שחקן ר.ב. לייפציג צ'אבי סימונס | אימג'בנק GettyImages, Rene Nijhuis/MB Media

משחקים נוספים:

אוניון ברלין – ורדר ברמן 1:2 לאוניון ברלין: יורבה ורטסן 50, ברנדן ארונסון 52. לוורדר ברמן: מיטשל וייזר 63.

וולפסבורג – אוגסבורג 3:1 לוופסבורג: פטריק וימר (9, הורחק בדקה ה-45). לאוגסבורג: ארנה מאייר 45+3, כריסטיאן יאקיץ' 61 ו-79.

מיינץ – בוכום 0:2 למיינץ: ג'ונתן בורקרדט (45+3 ו-71)

היידנהיים – מנשנגלדבאך 1:1 להיידנהיים: ארן דינקצ'י 66. למנשנגלדבאך: רובין האק 9.

הופנהיים – שטוטגרט 3:0 לשטוטגרט: אנזו מילוט 16, סרהו גיראסי 45+1, ג'יימי לוולינג 68.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי