לברקוזן המשיכה בספירה עם 2:3 על פרייבורג, שיק שוב כבש

play
שחקני באייר לברקוזן חוגגים נגד פרייבורג | GettyImages, THOMAS KIENZLE/AFP
צפו: לברקוזן רשמה משחק 38 ברציפות בלי הפסד בזכות 2:3 נהדר על פרייבורג 01:44

אחרי הדרמה בליגה האירופית, הצ'כי עזר למוליכת הבונדסליגה לסגור משחק 38 בלי הפסד העונה ולהחזיר את הפער מבאיירן ל-10. גרימאלדו ופרימפונג שוב בישלו

(גודל טקסט)

המחזור ה-29 בבונדסליגה יינעל היום (ראשון) בתום שני משחקים, כאשר בראשון המשיכה באייר לברקוזן לדהור לעבר זכייה באליפות, ובשני דורטמונד השיגה ניצחון חשוב.

פרייבורג – באייר לברקוזן 3:2

אחרי שהעניק לקבוצה של צ'אבי אלונסו את הכרטיס לרבע גמר הליגה האירופית עם צמד בתוספת הזמן מול קרבאח, פטריק שיק קיבל הזדמנות בהרכב גם בליגה וכבש גם מול פרייבורג השברירית, שנוצחה פעם נוספת אחרי ה-5:0 המשפיל בידי ווסטהאם בליגה האירופית ביום חמישי. אבל עוד לפני שיק, פלוריאן וירץ ניצל את הבישול ה-15 של אלכס גרימאלדו בכל המסגרות (12 בליגה) והעלה את לברקוזן ליתרון, ריטסו דואן השווה למארחת (10) אבל אדם הלוז'ק הבקיע את השני של המוליכה (40) ושיק הגדיל (53) מבישול של פרימפונג, ה-11 של ההולנדי (8 בליגה) העונה. יאניק קייטל שוב צימק (79), אבל לא מנע מלברקוזן להישאר בלתי מנוצחת גם אחרי משחקה ה-38 העונה בכל המסגרות, ולשמור על פער של 10 מבאיירן מינכן השנייה בדרך לאליפות היסטורית.

שחקני באייר לברקוזן חוגגים
עוד צעד לאליפות. לברקוזן חוגגת | אימג'בנק GettyImages, Alex Grimm

בורוסיה דורטמונד – איינטרכט פרנקפורט 1:3

ארבעה ימים אחרי ההעפלה לרבע גמר ליגת האלופות, דורטמונד חזרה לקרבות על הטופ4 בליגה, והשיגה ניצחון יפה, רגע לפני הדר קלאסיקר מול באיירן מינכן. מריו גצה (13) העניק לאורחת יתרון מפתיע, אבל קרים אדיימי (33), מאט הומלס (81) ואמרה צ'אן (90+3) השלימו את המהפך שהעניק לדורטמונד ניצחון רביעי ברציפות. מנגד, פנקפורט נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים בבונדסליגה שעזרו לה לפתוח פער במקום השישי.

המשחקים הבולטים במחזור החזרה מהפגרה

באיירן מינכן – דורטמונד לברקוזן – הופנהיים ר.ב לייפציג – מיינץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי