השער המדהים של גרמניה אחרי 7 שניות? "זה היה מתוכנן"

play
קאי האברץ חוגג עם שחקני נבחרת גרמניה | רויטרס
צפו: וירץ כבש שער יפה אחרי 7 שניות, גרמניה ניצחה 0:2 בחוץ את צרפת 02:13

נאגלסמן טוען שהפצצה המהממת של וירץ מול צרפת הייתה לפי התכנון: "אנחנו בדרך הנכונה". דשאן על ההפסד: "הם התעלו עלינו בהכל, וזו אחריותי"

(גודל טקסט)

פלוריאן וירץ כבש את השער הבינלאומי המהיר ביותר בתולדות נבחרת גרמניה כאשר הפגיז לרשת לאחר שבע שניות בלבד, והמארחת של יורו 2024 השיגה אמש (שבת) ניצחון יוקרתי שיעניק לה הרבה ביטחון, 0:2 על צרפת בליון. זה הניצחון הראשון של הגרמנים בארבעת המשחקים האחרונים שלהם, ומאמן גרמניה, יוליאן נאגלסמן, שהיה נואש לניצחון מעודד לקראת הטורניר ביוני, הצליח לקבל את מה שהוא קיווה לו.

וירץ הפתיע את הצרפתים עם בעיטה מדהימה בדרך לשער הבינלאומי הראשון שלו, ואומנם המארחים השתלטו בהדרגה על המשחק, וקיליאן אמבפה סחט הצלה מצוינת מטר שטגן, אבל בסופו של דבר הגרמנים הצליחו לשמור על רשת נקייה. "הייתה לנו התחלה טובה מאוד והיציאה מבעיטת הפתיחה תוכננה בדיוק כך", אמר נאגלסמן, שראה את טוני קרוס חוזר לנבחרת, ומספק בישול כבר בשניות הראשונות.

שחקן נבחרת גרמניה יוזואה קימיש מול קיליאן אמבפה, נבחרת צרפת
נתראה בקרוב. קימיש ואמבפה | רויטרס
קיליאן אמבפה, נבחרת צרפת
פספס הזדמנות להשוות. אמבפה | רויטרס
פלוריאן וירץ חוגג שער לזכות נבחרת גרמניה
פלוריאן וירץ חוגג שער לזכות נבחרת גרמניה | רויטרס

"היה חשוב להגן על היתרון ואחרי ההפסקה השתפרנו עוד יותר והשגנו יותר הזדמנויות", אמר נאגלסמן, "אני מאוד מרוצה מהדרך שבה נלחמנו. זה מה שאנחנו רוצים, לתת הכל בכל פעם. קיבלנו חיזוק וביטחון מהמשחק הזה. אנחנו בדרך הנכונה, ושיחקנו משחק טוב מאוד היום".

צרפת דחפה לשוויון עם עוסמאן דמבלה ואדריאן ראביו, אבל הגרמנים היו נואשים לניצחון אחרי שני ניצחונות בלבד בעשרת המשחקים האחרונים שלהם, וקאי האברץ כבש את השני. נדמה שהגול השני הוציא את הרוח מהמפרשים של סגנית אלופת העולם.

"לא היינו שם, זה ברור", אמר מאמן צרפת דידייה דשאן לאחר משחקו ה-150 כמאמן, "הגרמנים שיחקו היום ברמה גבוהה. רואים את זה בתחילת המשחק שלנו, עם השער הזה, שאנחנו עומדים במקום. הגרמנים עשו דברים יותר טוב מאיתנו. מבחינת מחויבות ותוקפנות היינו בנחיתות. הראשון שאשם זה אני", הוסיף.

גרמניה תשחק מול הולנד ביום שלישי, בעוד צרפת תתמודד מול צ'ילה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי