לפני "הקלאסיקר" הגרמני: דאעש באיום על אוהדי באיירן ודורטמונד

ארגון הטרור שהיה אחראי לפיגוע במוסקבה העלה תמונה של אצטדיון ה"אליאנץ ארנה" עם מטרה אדומה וכיתוב בערבית: "אחרי המשחק". המשטרה המקומית מסרה כי "נוכחות הכוחות המיוחדים תגדל"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

מאבק האליפות בגרמניה מגיע לשיאו אחרי פגרת הנבחרות של מרץ עם הניסיון האחרון של באיירן מינכן להשיג את באייר לברקוזן, מוליכת הבונדלסיגה. הערב (שבת, 20:30, ספורט2) האלופה הגרמנית תארח את בורוסיה דורטמונד ל"קלאסיקר" הגרמני במשחק שעשוי לחרוץ במידה כלשהי את גורל האליפות אם הקבוצה הבווארית תפסיד ליריבה המרה. עוד לפני המשחק, התחוללה דרמה ביטחונית מצד ארגון הטרור דאעש שאיים לפגוע באוהדי הקבוצות עם כיתוב בערבית: "אחרי המשחק".

עמוד התעמולה של דאעש העלה תמונה של האצטדיון הביתי של באיירן, "אליאנץ ארנה", עם מטרה אדומה. בעקבות מתקפת הטרור שיוחסה לדאעש במוסקבה בשבוע שעבר, במשטרת מינכן אמנם מסרו כי אין אינדיקציה לסכנה ממשית, אך דובר המשטרה מסר כי "נוכחות הכוחות המיוחדים תגדל הערב. כמאה קציני חירום נוספים יצטרפו לשוטרים שכבר יגיעו למשחק".

אצטדיון אליאנץ ארנה לפני המשחק בין באיירן מינכן לבין באייר לברקוזן
כוננות גבוהה לפני ה"קלאסיקר" | רויטרס

במועדון הבווארי מסרו שהם בתקשורת מול המשטרה שאחראית לנושא, ומקווים להעביר את המשחק בשקט: "רשויות הביטחון בעיר ערניות מאוד ומוכנות היטב לכל תרחיש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי