גמר את העונה, בספק ליורו: הפציעה הקשה של כוכב באיירן ונבחרת צרפת

play
פציעה מדאיגה. קומאן | רויטרס
צפו: קומאן נפצע לפני ארסנל, באיירן מינכן ניצחה 0:2 בבית את קלן 02:27

קינגסלי קומאן שנפצע בניצחון באיירן מינכן על קלן, ייעדר "מספר שבועות" ולא ישחק יותר העונה במדי קבוצתו. אופטימיות זהירה לגבי כשירותו ליורו בעוד חודשיים

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

קינגסלי קומאן לא יזכור לטובה את העונה הזו. עד שחזר סוף סוף מפציעה, הקיצוני הצרפתי נפצע שוב במהלך הניצחון של באיירן מינכן אמש נגד קלן. כזכור, קומאן מתח את שריר המפשעה שלו והוחלף בדקה ה-50. לאחר בדיקה שנערכה לו התברר שהוא ייעדר מספר שבועות והמשמעות: קומאן סיים את העונה, אך ישנה אופטימיות זהירה לגבי האפשרות שיהיה כשיר עד פתיחת היורו.

קינגסלי קומאן שחקן באיירן מינכן פצוע
פציעה מדאיגה. קומאן | רויטרס

היורו אותו תארח גרמניה ייפתח בעוד חודשיים בדיוק וההערכות מדברות על כך שקומאן יחזור בתוך 4 עד 6 שבועות, כך שייתכן שקומאן יהיה זמין עבור צרפת, אך ייקח לו זמן להיכנס שוב לכושר מלא. כזכור, קומאן נעדר במשך חודשיים בגלל פציעה בברך ולא שיחק בפברואר ומרץ.

הפציעה של קומאן היא מכה עבור באיירן מינכן בעיקר לקראת משחק הגומלין נגד ארסנל בליגת האלופות, כאשר הקבוצה כבר איבדה את סרג' גנאברי בשל פציעה. בהיעדרם של שני שחקני הכנף הבכירים, תומאס מולר עשוי להיות זה שיפתח במשחק הגורלי שעשוי להיות חבל ההצלה האחרון של הקבוצה, שהיום תאבד ככל הנראה רשמית את האליפות שלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי