"יוליאן נאגלסמן מנהל מגעים עם קבוצות נוספות מלבד באיירן מינכן"

play
עדיין מתלבט. נאגלסמן | GettyImages, Alexander Hassenstein
צפו: קומאן נפצע לפני ארסנל, באיירן מינכן ניצחה 0:2 בבית את קלן 02:27

מאמן בכיר נוסף יברח לה? לאחר שצ'אבי אלונסו סירב להגיע אליה ובחר להישאר בלברקוזן, בגרמניה חושפים כי גם המאמן שפוטר מהמועדון בשנה שעברה מתלבט האם להגיע לאליאנץ ארנה לקדנציה שנייה

(גודל טקסט)

באיירן מינכן העפילה אמש (רביעי) לחצי גמר ליגת האלופות, אך במקביל היא ממשיכה לחפש מאמן לעונה הבאה. לאחר שעלו דיווחים על כך שהבווארים מוכנים למנות מחדש את יוליאן נאגלסמן למאמן הקבוצה, סוכנו של מאמן נבחרת גרמניה וולקר סטרות' הביע זווית מעט שונה על עתידו של נאגלסמן.

בשיחה לכלי תקשורת מקומי בגרמניה, סטרות' התייחס לספקולציות הרבות סביב עתידו של נאגלסמן ואמר: "כולם שואלים אותי אם יוליאן חוזר לבאיירן. עוד לא החלטנו, אבל זה יקרה בחמישה, שישה או אולי שבעת הימים הקרובים", הצהיר והמשיך: "זו תהיה שטות מוחלטת להגיד שאנחנו לא מדברים עם כל מיני גורמים רלוונטיים. אני רק יכול להגיד, אנחנו לא מדברים רק עם באיירן מינכן", הפתיע.

מאמן נבחרת גרמניה יוליאן נאגלסמן | אימג'בנק GettyImages, Alexander Hassenstein

לגבי תזמון ההחלטה של נאגלסמן, רגע לפני היורו הביתי שיחל ביוני הקרוב, אמר סטרות': "זה התפקיד שלי, אבל בכל אופן, גם יוליאן עצמו אמר שהוא יקבל החלטה לגבי עתידו עוד בחודש אפריל". כזכור, אפשרות החזרה של נאגלסמן לקדנציה שנייה בבאיירן עלתה לאוויר ברגע שצ'אבי אלונסו הודיע רשמית כי הוא נשאר בלברקוזן לעונה נוספת.

בשבועות האחרונים גם גורמים בכירים בהנהלת באיירן, ביניהם המנהל הספורטיבי מקס אברל ומנכ"ל המועדון יאן כריסטיאן דרייזן, הודו שהם אכן נמצאים בקשר עם נאגלסמן וכי הוא מועמד מוביל לעמוד על הקווים באליאנץ ארנה החל מהעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי