ליאו מסי או כריסטיאנו רונאלדו? כוכב באיירן מינכן חשף את הבחירה שלו

play
כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי | Urbanandsport/NurPhoto via Getty Images
צפו: בדרך לשיא מדהים? הארי קיין הלוהט הוביל את באיירן מינכן לניצחון 02:24

ילד הפלא של הבווארים, ששואף לזכות בכדור הזהב ולהפוך לכדורגלן הטוב בעולם, סיפר את מי הוא מעדיף מבין שני כוכבי העל: "יש דברים שאף אחד מלבדו לא יכול לעשות". וגם: חמשת הגדולים בהיסטוריה

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

מאז שפרץ לתודעה בעונת 2020/21, ג'מאל מוסיאלה ביסס את מעמדו כאחד השחקנים הצעירים הטובים והמבטיחים בעולם. בן ה-21 הפך לאחד האסים הכי משמעותיים של באיירן מינכן ושל נבחרת גרמניה, אותה הוא יקווה להוביל בקיץ הקרוב לזכייה ביורו שכידוע ייערך בגרמניה.

מוסיאלה, ששואף לזכות בעתיד בכדור הזהב ולהפוך לשחקן הטוב בעולם, נשאל מי לדעתו הכדורגלן הגדול בכל הזמנים ולא היסס: "ליאו מסי, יש דברים שאף אחד מלבדו לא יכול לעשות".

מוסיאלה חוגג | אימג'בנק GettyImages, Alexander Hassenstein

הכוכב הצעיר של באיירן מינכן התבקש לבחור את חמשת הכדורגלנים הגדולים בהיסטוריה, כאשר למעט מסי הרשימה שלו כללה גם את פלה, דייגו מראדונה, גרד מולר וכריסטיאנו רונאלדו.

כידוע, מוסיאלה ובאיירן איבדו העונה את האליפות לטובת באייר לברקוזן של צ'אבי אלונסו, אך הם עדיין יכולים לזכות בליגת האלופות, מפעל בו יתמודדו מול ריאל מדריד בחצי הגמר והופעה בלתי נשכחת של הכישרון הצעיר תקפיץ אותו כיתה ותציב אותו ברשימה של השחקנים הטובים בעולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי