דרמשטאדט ירדה ליגה אחרי עונה אחת, קלן סחטה 1:1 דרמטי במיינץ

play
שחקן דרמשטאדט מאתיי מגליצה | GettyImages, Alex Grimm
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.4 06:41

העולה החדשה נכנעה 1:0 להיידנהיים וירדה סופית. פנדל בתוספת הזמן העניק לתישים נקודה בערב של מאבקי תחתית, 0:0 בין גלדבאך לאוניון ברלין

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 בבונדסליגה הסתיים היום (ראשון) עם שלושה משחקים, כשהמיקוד עובר למאבקי התחתית.

דרמשטאדט – היידנהיים 1:0

דרמשטאדט הפכה ליורדת הראשונה העונה והיא נפרדת מהבונדסליגה אחרי עונה אחת בלבד. גם ב-1979 ו-1982 היא נשרה בתום עונה אחת וב-2017 ירדה אחרי שנתיים. ניקולה דובדאן כבש בדקה ה-91 והעניק להיידנהיים ניצחון. גם תיקו אגב, היה מוריד את דרמשטאדט.

בורוסיה מנשנגלדבאך – אוניון ברלין 0:0

המשחק בין שתי יריבות שמסובכות במאבק ההישרדות, הסתיים בלי שערים וכמובן ללא הכרעה, ואף אחת מהן לא הצליחה לקחת מנת חמצן רצינית. האורחת הייתה יותר מסוכנת, אבל החמיצה כמה מצבים מצוינים, כולל טיל אדיר של קווין פולאנד למשקוף.

מיינץ – פ.צ. קלן 1:1

דרמה גדולה במיינץ, שם הקבוצה המקומית איבדה יתרון יקר ונאלצה להסתפק בנקודה שהשאירה אותה במקום ה-16 שמוליך לפלייאוף הישארות. קלן עדיין עם סיכוי להישאר. לאנדרו באריירו העלה את מיינץ ליתרון בדקה ה-29, אבל פלוריאן קיינץ איזן בפנדל עמוק בתוספת הזמן (90+5). פיליפ מוונה המקומי הורחק לפני שריקת הסיום.

שחקן אוניון ברלין, ברנדן ארונסון, מול שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך, קו איטקורה
איטוקארה וארונסון עדיין מסובכים | אימג'בנק GettyImages, Lars Baron

משחקי המחזור הבא בגרמניה:

הופנהיים – ר.ב. לייפציג בורוסיה דורטמונד – אוגסבורג וולפסבורג – דרמשטאדט ורדר ברמן – בורוסיה מנשנגלדבאך שטוטגרט – באיירן מינכן פ.צ. קלן – פרייבורג אוניון ברלין – בוכום איינטרכט פרנקפורט – באייר לברקוזן היידנהיים – מיינץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי