"גבוה ברשימת המועמדים": רוג'ר שמידט יאמן את באיירן מינכן?

play
מאמן בנפיקה רוג'ר שמידט | GettyImages, Octavio Passos
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.5 08:13

בנפיקה לא מרוצה מהמאמן שבזמנו צירף את זהבי לפ.ס.וו איינדהובן, לטענת "בילד" הגרמני מועמד מוביל להחליף את טוכל בעונה הבאה אחרי שרנגניק סירב להצעה

(גודל טקסט)

באיירן מינכן האמינה שרלף רנגניק יהיה מאמנה הבא, אלא שהאחרון כמעט ברגע האחרון הודיע שהוא מוותר על ההצעה לאור מחויבתו להוביל את נבחרת אוסטריה ביורו הקרוב. לכן, במקביל להכנות לגומלין חצי גמר ליגת האלופות, ראשי הבווארים שאיבדו העונה את האליפות לבאייר לברקוזן ממשיכים במאמציהם לסכם עם מאמן חדש לקבוצה, שיחליף את תומאס טוכל שיסיים את דרכו בתום העונה.

לפי דיווח הבוקר (שישי) ב"בילד", לבורסת השמות הצטרף כעת רוג'ר שמידט – מאמן בנפיקה בשנתיים האחרונות, אליה הגיע אחרי שנתיים בפ.ס.וו איינדהובן. לישראלים רבים שמידט – שאימן את רד בול זלצבורג ובאייר לברקוזן לפני שעזב לסין – זכור כמי שצירף את ערן זהבי למועדון הפאר ההולנדי כאשר חזר לאירופה אחרי שנתיים בבייג'ינג.

רוג'ר שמידט מאמן בנפיקה
בעונה הבאה בבאיירן מינכן? שמידט | רויטרס

לשמידט חוזה עד 2026 בליסבון וסעיף השחרור שלו בגובה 30 מיליון יורו ומכאן שמדובר בסכום לא ריאלי שבאיירן מינכן לא תשלם עבורו, אבל בנפיקה לפי הפרסומים לא מרוצה מהעונה האחרונה שבה הקבוצה כשלה בליגת האלופות, הודחה ברבע גמר הליגה האירופית וגם בליגה היא רודפת אחרי ספורטינג, היריבה העירונית המושבעת והמוליכה שבדרך לאליפות. לכן, לא מן הנמנע ששמידט בסופו של דבר ימצא את עצמו כמאמנה החדש של באיירן מינכן, מעריכים ב"בילד".

"כבר היו שיחות בין הצדדים בעבר, אבל הוא מעולם לא היה המועמד המוביל. כעת הוא גבוה ברשימת המועמדים ובאיירן עשויה ללכת עליו", נכתב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי