מרקו רויס ייפרד מדורטמונד אחרי 12 שנה: "רוצה לעזוב עם תואר"

play
הרצף הסתיים. רויס | אימג'בנק GettyImages, Alexander Hassenstein
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.5 08:13

הכוכב הבלתי מעורער והקפטן של הצהובים שחורים, לא יאריך את חוזהו ויהפוך לשחקן חופשי. משחק הפרידה יהיה בוומבלי בגמר ליגת האלופות?

(גודל טקסט)

בורוסיה דורטמונד ניצחה את פריז סן ז'רמן בחצי הגמר הראשון בליגת האלופות וביום שלישי היא תקווה לשוב למעמד היוקרתי מכל בפעם הראשונה מאז 2012. אם תעמוד במשימה, בגמר מול ריאל מדריד או באיירן מינכן היא תזכה להיפרד מהקפטן והסמל שלה ב-12 השנים האחרונות, מרקו רויס.

רויס, שיחגוג בסוף החודש את יום הולדתו ה-35, הודיע היום (שישי) על החלטתו לעזוב אחרי 12 שנה. מאז נרכש על ידי הצהובים שחורים בקיץ 2012 ממנשגלדבאך – אחרי גמר האלופות האחרון של הקבוצה – זכה איתם בשני גביעים ושלוש פעמים בסופרקאפ הגרמני. לצערו הוא סבל ממספר פציעות לא פשוטות לאורך השנים, כולל פגיעה בקרסול ביוני 2014 שבעקבותיה לא שיחק במונדיאל ולא זכה להיות חלק מנבחרת גרמניה שהוכתרה לאלופת העולם.

הודעת הפרידה של מרקו רויס מהאוהדים

מאיפה אתחיל? אוהדים יקרים, זכיתי לשחק באצטדיון המדהים הזה ב-12 השנים האחרונות והקדשתי חצי מחיי עבור המועדון. היו המון עליות וגם מורדות,. אני והמועדון החלטנו ביחד שלא אאריך את החוזה. אני גאה מאוד ואסיר תודה על השנים שלנו ביחד. זה רגע קשה עבורי ולא קל לי למצוא את המילים, אבל יש לנו עוד משימה חשובה להגיע לוומבלי ולזכות בתואר וזו גם הסיבה שבעקבותיה התקבלה ההחלטה כבר עכשיו ונוכל להתרכז יחד במטרות שנותרו לנו. אנחנו עוד נתראה", אמר רויס שהופך לשחקן חופשי וסביר שיזכה לביקוש, גם אם לא מהטופ העולמי כמו בימי השיא שלו.

בסך הכל רשם 424 הופעות בכל המסגרות, הבקיע 237 שערים, בישל עוד 128 וזכה כאמור בחמישה תארים עם בורוסיה דורטמונד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי