דה זרבי מועמד מוביל לבאיירן, ששוקלת מחדש את השארת טוכל

play
מאמן באיירן מינכן תומאס טוכל | רויטרס
צפו: בדרך לשיא מדהים? הארי קיין הלוהט הוביל את באיירן מינכן לניצחון 02:24

לפי "בילד", הבווארים יפנו בקרוב למאמן ברייטון, אך בו בזמן מתלבטים האם להמשיך עם מאמנם הנוכחי שנדרש לסוגיה ואמר: "הכל אפשרי"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

לאחר שיוליאן נאגלסמן ירד מהפרק הפך רלף רנגניק למועמד המוביל לאמן את באיירן מינכן – אולם השבוע גם הוא דחה את הבווארים. על כן, עבר המנהל המקצועי מקס אברל למועמדים נוספים, וכרגע השם החם על הפרק הוא זה של רוברטו דה זרבי מברייטון. "למרות שיש לו חוזה עד 2026, ברייטון לא צפויה לעמוד בדרכו", נכתב ב"בילד". "היא כבר סימנה את קירן מקנה מאיפסוויץ' כאופציה להחליפו". גם שמו של ג'ולן לופטגי עלה אצל אלופת הבונדסליגה היוצאת.

במסיבת העיתונאים לקראת שטוטגרט (שבת, 16:30, ספורט3) נשאל שוב תומאס טוכל האם יש סיכוי שיישאר בקבוצה, חרף ההודעה הרשמית על עזיבה בקיץ, והפעם השאיר פתח לשינוי: "יש פה חוזה אבל הוחלט לסיים אותו מוקדם יותר. הכל תמיד אפשרי, אבל התשובה זהה – יש סיכום כרגע, יש החלטה".

לפי דיווחים ב"סקיי גרמניה", טוכל אכן פתוח לאפשרות שיישאר מעבר לעונה הנוכחית. באיירן עדיין לא פנתה אליו בנושא, אך המנהלים המקצועיים אברל וכריסטוף פרוינד מוכנים לשקול את המשך הקשר.

מאמן ברייטון, רוברטו דה זרבי
השם החם. דה זרבי | רויטרס

טוכל נשאל האם יבצע רוטציה לפני הגומלין של חצי גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד ואמר: "ניתן לכמה שחקנים הזדמנות להיכנס לקצב, אבל כל מי שישחק יצטרך להילחם. היריבה תיתן כל מה שיש לה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי