פפ על החיפוש של באיירן אחר מאמן: "יש הרבה קבוצות טובות בעולם"

play
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה | רויטרס
צפו: שטוטגרט ניצחה 1:3 את באיירן והתקרבה אליה במקום השני 02:33

מאמן מנצ'סטר סיטי דיבר על עתידה של באיירן, כמו גם על תקופתו במועדון מבוואריה: "יש לבאיירן את המשאבים והאנשים הנכונים בשורותיה ודירקטוריון מוכשר"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

בחודשים האחרונים, כאשר התברר שמאמנה של באיירן מינכן תומאס טוכל לא ימשיך לאמן את הקבוצה בעונה הבאה, נעשו פניות למספר מאמנים, ביניהם צ'אבי אלונסו, מאמן האלופה לברקוזן, יוליאן נאגלסמן, מאמן נבחרת גרמניה, רלף רנגניק, מאמן נבחרת אוסטריה, ורוברטו דה זרבי, מאמן ברייטון, אך כל המאמנים המוזכרים מתכננים להישאר בקבוצותיהם.

למרות הניסיונות הלא מוצלחים להחתים מאמן, בבאיירן יכולים לשאוב עידוד מהתחזית של פפ גווארדיולה. מאמנה לשעבר של הקבוצה בטוח שהאלופה היוצאת תמצא את הפתרון הטוב ביותר לעמדת המאמן: "אני חושב שזה רק עניין של זמן והם בהחלט יבחרו באדם הנכון", אמר מאמן מנצ'סטר סיטי בסקיי. גווארדיולה דיבר בנימוס ובדיפלומטיות על המועדון בו אימן מ-2013 עד 2016: "זו הייתה תקופה מאוד נחמדה בעיר הזאת ועדיין יש לי הרבה חברים ממש טובים במינכן".

לפי גווארדיולה, החיפוש אחר יורש לתומאס טוכל תלוי בגורמים נוספים: "זה קשור לאיך אתה רוצה לשחק ואיזה שחקנים יש לך". המאמן הספרדי ניסה לסכם מדוע באיירן לא מצליחה למצוא מאמן: "יש הרבה קבוצות טובות מאוד בעולם, ומאמנים מרגישים בנוח עם הקבוצות שאותן הם מאמנים כרגע".

תומאס טוכל מאמן באיירן מינכן
עדיין לא ברור מי יהיה המחליף שלו. תומאס טוכל | רויטרס

למרות הביקורת הגוברת על ההנהלה של באיירן בשבועות ובחודשים האחרונים, גווארדיולה בטוח כי לבווארים יש את המעטפת הנכונה: "יש לבאיירן את המשאבים והאנשים הנכונים בשורותיה ודירקטוריון מוכשר".

למרות העיסוק הגובר בזהות המאמן הבא, ברביעי מצפה לבאיירן גומלין חצי גמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד, כאשר הבווארים צריכים ניצחון כדי לעלות לגמר ליגת האלופות לראשונה מאז 2020.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי