זידאן: "לא אאמן את באיירן מינכן". מועמד ישן שוב על הפרק

play
זינדין זידאן | GettyImages, Carlos Alvarez
צפו: שטוטגרט ניצחה 1:3 את באיירן והתקרבה אליה במקום השני 02:33

הצרפתי הסיר כל ספק לגבי הסיכוי שיגיע לבוואריה, פנייה נעשתה למאמן בכיר בפרמיירליג. ויש גם מי שמפנטז על גווארדיולה

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן עדיין לא מצאה מאמן לעונה הבאה, אבל בינתיים ממשיכה לקבל סירובים – גם ממועמדים שלא פנתה אליהם. כזה הוא זינדין זידאן, ששמו קושר למועדון הבווארי בהיותו אחד המאמנים הבכירים שפנויים בשוק. הצרפתי נכח במרוץ הפורמולה 1 במיאמי ושם הסובבים שלו "חסמו" את עיתונאי "בילד" שפנו אליו בעניין, אבל שליח "סקיי גרמניה" הצליח לשאול אם הוא יאמן את באיירן וזידאן ענה: "לא. אצפה בחצי גמר ליגת האלופות ואני מקווה שריאל מדריד תנצח".

מי שחזר לרשימת המועמדים, לפי "סקיי", הוא אריק טן האח. בשבועות האחרונים התקיימו שיחות בין באיירן לנציגיו של ההולנדי, שמצדו היה רוצה להישאר במנצ'סטר יונייטד לעונה האחרונה בחוזהו שמסתיים בעוד שנה, אבל אם השדים האדומים יחליטו להיפרד ממנו – הוא נכון להגיע למינכן. הכתב פלוריאן פלטנברג הוסיף בדיווח כי שתי קבוצות נוספות הביעו התעניינות קונקרטית בטן האח.

אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד
אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד | אימג'בנק GettyImages

עד שיימצא מחליפו של תומאס טוכל שיסיים את תפקידו באלופת הבונדסליגה היוצאת בסוף העונה הנוכחית, יש בגרמניה מי שמרשה לעצמו גם לפנטז. שמו של פפ גווארדיולה הוזכר בהקשר של באיירן לאור עברו במועדון: "יש לו זיקה למינכן, הוא עדיין מחזיק דירה בעיר והוא חבר של קרל-היינץ רומניגה. הוא גם מגיע לכאן לעיתים קרובות ומתחזק קשרים. אם יש סיכוי, חייבים לחשוב על הבלתי צפוי", טען אחד מעיתונאי ה"בילד". לותר מתיאוס, פרשן "סקיי", הודה שגווארדיולה "הוא בהחלט מאמן נהדר שהיה גורם לאליאנץ ארנה לזהור", אבל הוסיף: "לא הייתי מהמר על זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי