דיווח בגרמניה: פלוריאן וירץ צפוי לעבור לריאל מדריד בקיץ 2025

play
פלוריאן וירץ, שחקן באייר לברקוזן | אימג'בנק GettyImages
לא מסתפקת באליפות: לברקוזן ניצחה ברומא והתקרבה לגמר הליגה האירופית 03:20

היהלום של באייר לברקוזן סומן על ידי הבלאנקוס בתור מחליפו העתידי של קרוס, הקשר מעוניין במעבר לטענת "בילד". מנצ'סטר סיטי, ארסנל ובאיירן מינכן בעקבותיו גם כן

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

פלוריאן וירץ חגג רק בשבוע שעבר את יום הולדתו ה-21, אבל בגיל צעיר כבר עשה היסטוריה כאשר הוביל את באייר לברקוזן לאליפות, אולי כל הדרך לטרבל חסר תקדים אם הקבוצה תסיים עונה שלמה ללא הפסדים – היא תעשה זאת אם תעבור בהצלחה את גומלין חצי הגמר הליגה האירופית נגד רומא אחרי 0:2 במשחק הראשון, את משחקי הבונדסליגה שנותרו לה מול בוכום ואוגסבורג, את גמר הגביע הגרמני מול קייזרסלאוטרן מליגת המשנה ואת גמר הליגה האירופית, בהנחה שתעפיל אליו מחר בערב (ולא תפסיד בהפרש של שער).

בעונה הבאה הקשר יישאר בקבוצה וימשיך לשחק תחת צ'אבי אלונסו שהצהיר על המשך דרכו, אלא שלפי "בילד" כבר התקבלה ההחלטה בקרב וירץ ומשפחתו כי בקיץ 2025 הוא יעזוב. וירץ האריך חוזה עד קיץ 2027 לפני שנתיים ועל כן באייר לברקוזן לא ממהרת למכור אותו, בטח שלא בקיץ הקרוב מתוך הבנה שגם בעונה הבאה תוכל להרוויח סכום עתק כל עוד יהיה כשיר וימשיך להציג את אותה היכולת.

פלוריאן וירץ חוגג שער של באייר לברקוזן
פלוריאן וירץ חוגג שער של באייר לברקוזן | אימג'בנק GettyImages, ANP

לפי "בילד", התחנה הבאה בקריירה של הגרמני הצעיר תהיה כנראה ריאל מדריד שסימנה אותו בתור מחליפו של טוני קרוס שהעונה הבאה צפויה להיות האחרונה שלו במדים הלבנים של הבלאנקוס. נטען גם כי ריאל מדריד זו הקבוצה המועדפת על וירץ, אך בעקבותיו נמצאות גם מנצ'סטר סיטי, ארסנל ובאיירן מינכן שינסו לפתות אותו עם הצעות עתק לקראת הקיץ בשנה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי