תמורת סכום "נמוך למדי": אלונסו יאבד את אחד משחקניו החשובים?

play
צ'אבי אלונסו מאמן באייר לברקוזן לצד ג'רמי פרימפונג | GettyImages
צפו: לברקוזן הביסה 0:5 את בוכום והגיעה ל-50 משחקים רצופים ללא הפסד 03:02

ב"בילד" טוענים שלברקוזן צפויה למכור את פרימפונג שהצטיין העונה במדי האלופה הגרמנית. אריות אירופה בוחנות בעקבות סעיף השחרור המפתיע

(גודל טקסט)

העונה ההיסטורית של באייר לברקוזן תעמוד ב-10 הימים הקרובים במבחן גדול לסיים עונה שלמה ללא הפסד בכל המסגרות. עם מחזור הסיום בבונדסליגה, גמר הליגה האירופית וגמר הגביע הגרמני, הקבוצה של צ'אבי אלונסו תוכל להשלים זכייה בטרבל אחרי הבטחת האליפות בגרמניה, בדרך לאחת העונות הכי מרשימות אי פעם של קבוצה גרמנית בפרט ואירופית בכלל, כשכרגע היא עומדת על מאזן של 50 משחקים רצופים ללא הפסד.

לקראת העונה הבאה, ועם הישארותו של אלונסו בתפקיד לפחות לשנה נוספת, בלברקוזן כבר מתחילים לחשוב לקראת הקיץ, כשגם מנכ"ל הקבוצה, פרננדו קארו, הודה ש"כדי להחתים שחקנים, צריך למכור שחקנים, ותהיה לפחות מכירה אחת גדולה". מפלוריאן וירץ דרך ויקטור בוניפייס ואלכס גרימאלדו, לאלופה הגרמנית לא חסרים שחקנים מבוקשים ברחבי אירופה, אך נראה שדווקא השלושה צפויים להישאר לעונה נוספת, כשמי שיעזוב יהיה ג'רמי פרימפונג.

המגן שיכול לשחק גם בעמדת הכנף, במיוחד במערך 3 הבלמים של אלונסו, צפוי להימכר בקיץ, כך על פי דיווח של ה"בילד" הגרמני. ההולנדי נוטה לעזוב את לברקוזן, כשבאיירן מינכן, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד וארסנל מעוניינות בשחקן. ההפתעה היא מחירו ה"נמוך למדי", כפי שדווח בגרמניה, עבור שירותיו של פרימפונג – סעיף שחרור של 40 מיליון יורו בלבד.

צ'אבי אלונסו מאמן באייר לברקוזן לצד ג'רמי פרימפונג
יאבד את אחד משחקניו המרכזיים? אלונסו ופרימפונג | אימג'בנק GettyImages

פרימפונג בן ה-23 הגיע באמצע עונת 2020/21 ללברקוזן מסלטיק תמורת 11 מיליון יורו, זאת אחרי שעזב את האקדמיה של מנצ'סטר סיטי בה גדל ב-2019. העונה יש לו 14 שערים ו-12 בישולים ב-44 הופעות בכל המסגרות, כשהוא צפוי להיות גם מזומן לסגל נבחרת הולנד ליורו הקרוב.

עוד באותו נושא: באייר לברקוזן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי