מכין את העונה הבאה? המועמד הראשי של טוכל לחיזוק באיירן מינכן

play
ברונו פרננדש, שחקן מנצ'סטר יונייטד | רויטרס
צפו: דניאל פרץ ערך בכורה בבונדסליגה, באיירן מינכן ניצחה את וולפסבורג 03:02

המאמן שכשל העונה עשוי לקבל את המושכות גם בעונה הבאה ובגרמניה מדווחים: הוא נחוש להחתים את ברונו פרננדש. גם דה יונג על הכוונת

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן חיפשה כמעט כל מאמן בכיר בשוק אחרי שהודיעה על כך שתומאס טוכל לא יאמן אותה אחרי עונה כושלת למדי שהסתיימה לה כמעט ללא אף תואר. לא רק העובדה שכמעט כל מועמד רלוונטי דחה את האפשרות לאמן את באיירן מקרבת את טוכל להישארות, אלא גם הבעת האמון בו מצד השחקנים, מעל כולם הקפטן מנואל נוייר והסמל תומאס מולר, שקראו למקבלי ההחלטות במועדון להשאיר את המאמן הנוכחי על הקווים. זאת, למרות הכישלון שנחל טוכל, שתחתיו רושמת באיירן כאמור עונה ללא תארים לראשונה זה 12 שנים, ובעיקר איבדה את האליפות לבאייר לברקוזן אחרי 11 זכיות רצופות.

ברונו פרננדש שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער
הצטרף לחגיגה. ברונו פרננדש | אימג'בנק GettyImages, Richard Heathcote

לא ברור עדיין אם טוכל אכן יישאר, אבל אם כן, בגרמניה כבר מסמנים את השחקנים שעשויים להצטרף אליו כדי להחזיר עטרה ליושנה בעונה הבאה. השם הבכיר שמדווחים עליו בתקשורת הגרמנית הוא של ברונו פרננדש. הכוכב הפורטוגלי עשוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד הקיץ ועל פי הדיווח "פרננדש מתאים לרעיונות של טוכל בעונה הבאה".

אבל בבאיירן לא יסתפקו כמובן בפרננדש. על פי הדיווחים שחקן נוסף שנמצא חזק על הכוונת של המועדון הוא פרנקי דה יונג. קשר נבחרת הולנד סבל העונה מהרבה פציעות וייתכן שברצלונה תעדיף למכור אותו כדי להשתמש בכסף הזה לחיזוק לחודש. בבאיירן ישמחו להחתים שחקן בעמדת הקשר האחורי, שם טוכל מחפש חיזוק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי