אכזבה בבאיירן אחרי ההפסד. נוייר: "ברור שזה לא יכול להמשיך"

play
סוף עגום לעונה מזעזעת של באיירן מינכן | GettyImages, Matthias Hangst
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.5 05:27

באיירן מינכן סיימה עונת נפל עם מקום שלישי ואפילו לא תשתתף בסופר קאפ בעונה הבאה. השוער: "התחלה חדשה היא דבר נחוץ, גם מצד השחקנים"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בבאיירן מינכן אחרי ההפסד אתמול (שבת) 4:2 להופנהיים במחזור האחרון של הבונדסליגה שמעבר לכך שהוביל לאובדן המקום השני בטבלה, גם קבע שלראשונה מאז 2011, באיירן לא תשתתף בסופר קאפ הגרמני. מה שאומר שעל התואר הראשון של עונת 2024/25 היא לא תוכל להיאבק.

אחרי ההפסד, התפנה תומאס טוכל להגיב על משחקו האחרון במועדון הבווארי: "פתחנו טוב מאוד אבל אז הגיעו טעויות של כמה שחקנים. נתנו ליריבה לחזור למשחק. לא שמרנו טוב מספיק, מה שמסביר איך איבדנו יתרון 0:2. זה היה הפסד כואב ומיותר".

גם השוער מנואל נוייר, שצפוי לשחק עם נבחרת גרמניה ביורו הקרוב, הביע את תסכולו: "היו במשחק עליות וירידות, כמו במהלך העונה שלנו, אולי זה בהתאם. רצינו לסיים לפחות כסגנים אבל נכשלנו גם בזה אז אנחנו כמובן מתוסכלים מכך. זו הייתה עונה מורכבת עבור כולנו. התחלה חדשה היא דבר נחוץ, גם מצידנו השחקנים. זה ברור שזה לא יכול להמשיך ככה".

מנואל נוייר, שוער באיירן מינכן
מנואל נוייר, שוער באיירן מינכן | אימג'בנק GettyImages

כמו כן, הגיב טוכל על הפציעה של חניכו ושחקן נבחרת גרמניה, אלכסנדר פאבלוביץ' שנפגע ברגלו הימנית והוחלף: "אלכס נקע את הקרסול. הוא ייבדק כדי לשלול משהו רציני יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי