יעזוב את דורטמונד אחרי גמר ליגת האלופות? הפייבוריטית לצרף את הומלס

play
מאטס הומלס בורוסיה דורטמונד | רויטרס
צפו: לפני גמר ליגת האלופות, דורטמונד פירקה 0:4 במשחק הפרידה של רויס 03:00

הבלם בן ה-35, שמסיים את חוזהו במועדון הגרמני, עדיין לא חושב על פרישה ושואף להמשיך לשחק באירופה. המועמדת הבכירה להחתימו, ההצהרה החד משמעית לגבי יכולתו ואיך הוא קיבל את אי זימונו ליורו?

(גודל טקסט)

מאטס הומלס ובורוסיה דורטמונד ינסו להדהים הלילה (שבת ב-22:00) את ריאל מדריד ואת אירופה כולה בגמר ליגת האלופות, שעשוי להיות משחקו האחרון של הבלם במדי המועדון.

בן ה-35 יסיים בסוף החודש את חוזהו בדורטמונד ועל פי דיווח ב"סקיי גרמניה", הוא לא מעוניין לעבור לארצות הברית או לסעודיה, כאשר הכוונה שלו, אם יחליט בסופו של דבר להמשיך לשחק כדורגל, היא להישאר באירופה. הפייבוריטית להחתימו, על פי אותו דיווח, היא מילאן האיטלקית.

מאטס הומלס, שחקן בורוסיה דורטמונד | GettyImages, INA FASSBENDER/AFP

עוד נטען כי מערכת היחסים בין הומלס לאדין טרזיץ' עלתה על שרטון וזאת לאחר שהגרמני מתח ביקורת פומבית על הסגנון הטקטי של מאמנו. הבלם סיפר כי הוא ימתין עם ההחלטה לגבי עתידו לאחר גמר ליגת האלופות והבהיר כי פרישה היא "האופציה הפחות סבירה" מבחינתו.

כידוע, הומלס נותר מחוץ לסגל נבחרת גרמניה ליורו 2024 הביתי שייצא לדרך בעוד כשבועיים וישודר בלעדית בחבילת הערצים של ספורט1. כצפוי, הבלם הוותיק התאכזב מההחלטה להשאירו בחוץ, הודה שהוא "מריר" והצהיר כי הוא עדיין "אחד מחמשת הבלמים הכי טובים במדינה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי