הכוכב ש"סיכם בריאל מדריד" קיבל עצה: אל תעבור לשום קבוצה אחרת

play
קיליאן אמבפה ריאל מדריד | אימג'בנק GettyImages
צפו בדרמה: לייפציג חזרה מפיגור כפול ל-2:3 אדיר על לברקוזן. אופנדה כיכב 03:06

בגרמניה ובספרד דווח כי פלוריאן וירץ צפוי להצטרף בקיץ 2025 לבלאנקוס, אך כוכב העבר סבור שזו תהיה טעות מבחינת היהלום של לברקוזן: תישאר עד אחרי מונדיאל 2026

(גודל טקסט)

בצל הדיווחים על סיכום ומעבר לריאל מדריד בקיץ 2025 והתעניינות בלתי פוסקת מצד מועדוני פאר כמו באיירן מינכן, ברצלונה, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, ארסל וליברפול, כוכב העבר לותר מתיאוס ממליץ לפלוריאן וירץ להישאר בבאייר לברקוזן עד לסיומו של מונדיאל 2026.

מתיאוס הסביר: "אני חושב שעדיף לו להתכונן למונדיאל 2026 בסביבה מוכרת. האם יהיה לו את אותו תפקיד כמו בלברקוזן אם הוא יעבור לליברפול או לריאל מדריד? אני ממליץ לו להמשיך בלברקוזן לפחות עוד שנתיים. אחרי המונדיאל הוא יהיה בן 23 ויהיו לו עשר שנים לשחק בחו"ל. לשחק עם לברקוזן העונה בליגת האלופות – זה יהפוך אותו למנוסה, טוב יותר ויבנה אותו".

וירץ, שהוביל אשתקד את לברקוזן לדאבל היסטורי, הוכתר לשחקן המצטיין של 2023/24 בבונדסליגה. הקשר ההתקפי הצעיר סיפק 11 שערים ו-12 בישולים במסגרת הליגה, ו-18 שערים ו-20 בישולים בכל המסגרות עבור האלופה של צ'אבי אלונסו. הוא נבחר שלוש פעמים לשחקן החודש וסיפק שלל רגעי קסם, בין היתר שלושער כמחליף ב-0:5 מול ורדר ברמן. בקיץ הוא הבקיע את שער הבכורה של גרמניה ביורו הביתי, אך הוא וחבריו הודחו ברבע הגמר על ידי ספרד החזקה.

שחקן נבחרת גרמניה, פלוריאן וירץ | GettyImages, Alexander Hassenstein

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי