דיווח: טיאגו יעזוב את באיירן. וגם: לבנדובסקי במירוץ אחרי עוד שיא

לפי "בילד", הקשר שכבר סיכם על הארכת חוזהו רוצה לשנות אווירה לקבוצת פאר אחרת. החלוץ לא מסתפק בתואר מלך השערים בפעם החמישית בקריירה

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

בקיץ 2013 שכנע פפ גווארדיולה את טיאגו אלקנטרה, קשר ברצלונה שגדל בלה-מאסיה – להצטרף לבאיירן מינכן. מאז, הספרדי קיבע את מעמדו כאחד הקשרים הטובים בעולם והיה שחקן חשוב בתקופת ההצלחות. לפני חודשיים נטען בגרמניה כי הקשר האריך את חוזהו בקבוצה, אלא שכעת חלה תפנית.

"טיאגו לפני פרידה מבוואריה", נכתב בכותרות גדולות ב"בילד", עיתון הספורט הגדול במדינה. נטען כי במועדון הופתעו מאוד שכן בארבעה במאי נערכה פגישה בין הצדדים, התנהל משא ומתן על חוזה חדש וכל הסוגיות נפתרו. ואז הספרדי נסוג. נטען כי לקשר יש תחושה שזו ההזדמנות האחרונה שלו לחוות מועדון על אחר באירופה. אולי לברצלונה ואולי לחוויה חדשה בחו"ל. שווי של הקשר לפי "TransferMarket" עומד על 48 מיליון יורו.

באיירן עדיין לא קיבלה אף הצעה עבור הקשר אך דווח כי ליברפול של יורגן קלופ תשמח לצרפו בכדי לשדרג את מרכז השדה שלה. טיאגו עצמו סבל מפציעות מאז החזרה מפגרת הקורונה. הוא שיחק 90 דקות נגד הרטה ברלין, ושותף גם נגד באייר לברקוזן אך החמיץ שישה משחקים בשל פציעה. העונה רשם 35 הופעות במהלכן תרם שלושה שערים ושני בישולים. הקשר רשם 230 הופעות במדי באיירן במהלך שבע השנים שלו במועדון, זכה בשבע אליפויות וב-14 תארים בסך הכל.

טיאגו אלקנטרה, תומאס מולר
טיאגו אלקנטרה חוגג עם תומאס מולר | Stuart Franklin/Bongarts/Getty Images

האם לבנדובסקי החלוץ הכי גדול בתולדות הבונדסליגה?

עוד לגבי באיירן, ב"קיקר" פרגנו לרוברט לבנדובסקי שיזכה בתואר מלך השערים בפעם החמישית בקריירה שלו. "לבנדובסקי רודף אחרי גרד מולר", נכתב. החלוץ הגרמני האגדי זכה בתואר שבע פעמים. ביום שבת הוא יפגוש את וולפסבורג במחזור סיום העונה (16:20, שידור ישיר בספורט2), היריבה האהובה עליו, נגדה כבש 20 פעמים ב-18 משחקים, כולל חמישייה בלתי נשכחת ב-2015.

לבנדובסקי ישמח לכבוש נגדה שוב וכך יעשה זאת העונה מול 16 יריבות – כפי שעשו אאילטון (מוורדר ברמן) ומולר רק נגד בורוסיה משנגלדבאך לא הצליח לכבוש. אם יכבוש יגיע ל-34 שער ליגה, וישווה את שיאו של דיטר מולר, חלוץ העבר של קלן. "עם חוזה עד 2023, אין ספק מי השחקן השני הטוב בהיסטוריה של הבונדסליגה".

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי. יש לו עוד משימות | SVEN HOPPE/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי