בדרך לאנגליה? דורטמונד קבעה תג מחיר לסאנצ'ו

לפי דיווח ב"בילד", סגנית אלופת גרמניה תהיה מוכנה לשחרר את הכוכב תמורת לא פחות מ-130 מיליון יורו. מנצ'סטר יונייטד הוזכרה שוב. בנוסף, הצהובים-שחורים עשויים להציע לו חוזה משודרג ולהשאירו

(גודל טקסט)

בזמן שבליגה הגרמנית מתכוננים למחזור הסיום של העונה, הנהלת בורוסיה דורטמונד כבר חושבת על העונה הבאה, וב"בילד" הגרמני פורסם כי המועדון עשוי להיפרד כבר בקיץ הקרוב מג'יידון סאנצ'ו, שהציג עד כה עונת שיא עבור שחקן בבונדסליגה, עם 17 שערים ו-17 בישולים.

לפי הפרסום, סגנית אלופת גרמניה תסכים למכור את הקיצוני הצעיר, לו יש חוזה עד קיץ 2022, תמורת לא פחות מ-130 מיליון יורו. בתוך כך, שמה של מנצ'סטר יונייטד הוזכר שוב כמי שעשויה להשקיע סכומים בסדר גודל זה לאחר "משבר" הקורונה, אך העברתו לאולד טראפורד תלויה בסיום העונה הנוכחית בפרמיירליג והאם השדים האדומים יעפילו לליגת האלופות.

בנוסף, בתקשורת הגרמנית נכתב כי דורטמונד מוכנה לעשות כמעט הכל כדי להשאיר את האנגלי בן ה-20 בקבוצה של לוסיאן פאברה, ואף מוכנה לשדרג את שכרו באופן משמעותי משישה מיליון יורו ל-10 מיליון. הליגה האנגלית צפויה לסיים את העונה הנוכחית בעוד כחודש וצפויות התפתחויות רבות בגזרתו של סאנצ'ו.

סאנצ'ו. יישאר בגרמניה או יעבור לאנגליה? | Alex Grimm/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי