לאוטרו על הכוונת של סיטי, רכש לאייאקס, פוגבה יאריך חוזה?

מוחמד קודוס | אייאקס

העברות: לפי "סקיי ספורט", חלוץ אינטר סומן על ידי פפ כיורשו של אגוארו. הצרפתי עשוי לחתום עד 2025 לפי "סאן". וגם: ההולנדים קנו חלוץ, יוביץ' מבוקש ולברקוזן מוכנה להתפשר כדי לאפשר להאברץ להתקדם

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

רשמי (16.7.2010)

* הבלם היווני בן ה-22 קונסטנטינוס מברופאנוס, שנרכש על ידי ארסנל בינואר 2018 ואת העונה האחרונה העביר כמושאל בנירנברג, האריך את חוזהו בשורות התותחנים והושאל מיידית לשטוטגרט.

*הקדימה את יונייטד, ליברפול ודורטמונד: אייאקס הודיעה רשמית על החתמתו לחמש שנים של החלוץ מוחמד קודוס, שהצטרף תמורת תשעה מיליון יורו מקבוצת נורשלנד הדנית – במדיה הוא הבקיע העונה 11 שערי ליגה ב-25 הופעות.

שמועות

* קאי האברץ מעוניין לעזוב את באייר לברקוזן ולעבור לצ'לסי בתנאי שפרנק למפארד ושחקניו אכן יבטיחו את מקומם בטופ-4 בפרמיירליג וכך גם את המקום בליגת האלופות בעונה הבאה, אבל הדרישה של קבוצתו לקבל עבורו 100 מיליון יורו ממשיכה להוות מכשול. לפי "הבילד", גם מתוך הבנה שלא תתקבל הצעה בסכום כזה, הגרמנים מוכנים להתפשר ולהכניס לחוזה מכירתו בונוסים שונים כדי שהסכום יוכל בסופו של דבר להגיע למאה מיליון יורו.

* לפי "סאן" הבריטי, פול פוגבה קרוב מאוד להאריך את חוזהו במנצ'סטר יונייטד והודעה רשמית תהיה בסיום הליגה. הקשר הצרפתי מרגיש בנוח לאחר צירופו של ברונו פרננדש ונמצא בכושר טוב לאחר החזרה מהפגרה. באנגליה הדגישו עד כמה מדובר במהפך של 180 מעלות שכן הצרפתי חיפש לעזוב בכל דרך אפשרית. החוזה החדש עתיד להיות עד 2025.

* כוכב צעיר נוסף מהבונדסליגה שמכוון לפרמיירליג הוא ג'יידון סאנצ'ו, קשר דורטמונד שמחוזר נמרצות אחרי מנצ'סטר יונייטד. סאנצ'ו מעוניין לעבור לשדים האדומים, על אף שאת אנגליה עזב לדורטמונד מהיריבה העירונית מנצ'סטר סיטי, אבל הצהובים-שחורים לא מוכנים להתגמש ועומדים על שלהם לקבל 120 מיליון יורו עבור הקשר.

ג'יידון סאנצ'ו | Lars Baron/Getty Images

* נשארים בדורטמונד. כפי שדווח לפני מספר חודשים כשסגנית אלופת גרמניה מעוניינת להחתים כישרון נוסף מאנגליה, לפי מספר עיתונאים באירופה, ג'וד בלינגהאם עבר את הבדיקות הרפואיות ובקרוב תצא ההודעה הרשמית של הצהובים-שחורים לגבי החתמתו מברמינגהאם.

* גם טיאגו אלקנטרה מכוון לעזוב את הבונדסליגה לטובת הפרמיירליג ומזה תקופה ארוכה שישנם דיווחים על כך שהוא יעבור לאחת מבין ליברפול או מנצ'סטר יונייטד. קשר באיירן מינכן כבר מחפש למכור את ביתו בגרמניה ובשלב זה ישנם גישושים בין המועדונים, כשעל פי הדיווחים האחרונים מנסות ליברפול ומנצ'סטר יונייטד להוריד את הדרישה לקבל עבורו 35 מיליון יורו. הבווארים השלימו עם עזיבתו שנה לפני תום החוזה.

* לפי "סקיי ספורט", מנצ'סטר סיטי סימנה את לאוטרו מרטינס כמחליפו של סרחיו אגוארו, שצפוי לעזוב לכל המאוחר בקיץ 2022. החוזה של "קון" יסתיים בקיץ הבא, אולם בקבוצה מקווים להצליח להשאירו לעונה נוספת. חלוץ אינטר, מנגד, גם מבוקש מאוד על ידי ברצלונה וספק אם יישאר באינטר בעונה הבאה.

* יממה אחרי שפורסם כי בעלי ולנסיה שחרר את שבעת השחקנים הבכירים, הראשון שכבר מצא לעצמו קבוצה לעונה הבאה הוא הקשר פראן טורס שסיכם במנצ'סטר סיטי וצפוי לעבור תמורת כ-50 מיליון יורו.

* בנוסף למילאן, כעת גם הרטה ברלין מצטרפת למירוץ אחר חלוץ ריאל מדריד, הסרבי הצעיר לוקה יוביץ' שלא צפוי להישאר בעונה הבאה בסנטיאגו ברנבאו.

לוקה יוביץ'
לוקה יוביץ' | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

* לוקומוטיב מוסקבה, שהוזכרה כמי שמעוניינת לרכוש את שון וייסמן מוולפסברגר, הציעה כ-7 מיליון יורו למילאן עבור המגן האורוגוואי דייגו לקסאלט. באיטליה טוענים שהרוסונרי דורשים עבורו 10 מיליון.

* המגן ריקרדו רודריגז ישוב למילאן, לאחר שפ.ס.וו בחרה שלא לממש את האופציה לרכישתו. הוא לא צפוי להישאר באיטליה וכמובן שגם לא יוכל לסייע לקבוצה במשחקיה הקרובים, ככל הנראה בדרך חזרה לגרמניה כשבין המועמדות לצרפו נמצאות הרטה ברלין, הופנהיים ואיינטרכט פרנקפורט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי