מולר: "אנחנו משחקים כמו עם פפ". לחץ כבד מופעל על אלאבה להמשיך

תומאס מולר. הופתע מהאנזי פליק |

הקשר פרגן למאמנו: "הכררנו, אך לא האמנתי שיש לו את החבילה השלמה להיות מאמן באיירן. הצעירים רעבים והוותיקים רוצים להראות שהם עדיין כאן". היו"ר רומניגה על המגן: "משאלת הלב שלנו שיפרוש כאן. זה לא רק כסף"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

כבר קרוב לחודש שבאיירן מינכן לא השתתפה במשחק רשמי, והדאבליסטית הגרמנית כבר לא יכולה לחכות לגומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד צ'לסי בעוד שבוע (שבת), לאחר יתרון 0:3 מהמשחק הראשון. אתמול היא רשמה 0:1 על מארסיי במשחק ידידות. אחד ממצטייני העונה של הבווארים היה תומאס מולר שרשם קאמבק מרשים תחת המאמן החדש. הוא סיים את העונה עם שמונה שערים ועוד 21 בישולים בבונדסליגה – שיא. מולר עצמו סיפק ראיון נרחב בגרמניה וסיפר על העונה הנוכחית.

"הכרתי את פליק כשהיה עוזר מאמן של יואכים לאב, הוא תמיד היה בחור מוכשר וברור. עם זאת, לא האמנתחי שהוא יביא את כל החבילה השלמה כדי להיות מאמן של קבוצה גדולה כמו באיירן מינכן", אמר מולר. "הוא חיזק את עמוד השדרה של הקבוצה ועשה שינויים גדולים".

שיטת המשחק: "כולנו יודעים בדיוק מה אנחנו רוצים לעשות על המגרש. הדרך שלו מאוד ברורה. המשחק שלנו מזכיר את התקופה תחת פפ גווארדיולה. לכל שחקן יש את העמדה הטבעית שלו על המגרש כמובן, אבל כעת יש משימה ברורה והנחיות. אין כאן עניין של 'יכול', 'צריך' או 'רוצה'. אם שחקן לא עושה את מה שנדרש – יגיע מישהו אחר ויחליף אותו במהירות". הוא הוסיף: "הצעירים טובים מאוד ורעבים, הוותיקים רוצים להראות שהם עדיין כאן. אבל סיכומים עושים בסוף".

תומאס מולר עם הגביע | Alexander Hassenstein/Getty Images

הקשר החמיא לחברו: "רוברט לבנדובסקי לא רק כבש, הוא עשה הרבה מאוד תנועה במגרש ועבד קשה, השחקנים סיימו משחקים עם 13 קילומטר ריצה. כולם עשו עבודה הגנתית מרשימה למשל".

על ניקו קובאץ' המאמן לא רצה להרחיב. "מבחינתי, התנודות בקריירה שלי היו ניתנות להסבר קל מאוד. כעת יש לי את הרושם שכולנו רוצים את אותו הדבר ועושים את אותו הדבר. כשהמאמן נותן בך אמון זה אחרת, אין פעולות חסרות היגיון, אתה לא מנסה להרשים בכוח".

מולר ביקש מטיאגו אלקנטרה ודויד אלאבה להמשיך: "הם נותנים לקבוצה המון, במיוחד עם האממן הזה ובסגנון המשחק הזה. הם חשובים מאין כמויהם ויכולים להישאר עוד שנים רבות. טיאגו נפלא עם הכדור ואגרסיבי מאוד גם בלעדיו. דויד חשוב מאוד בניית המהלכים מאחורה".

טיאגו אלקנטרה ודויד אלאבה | TF-Images/Getty Images

גם היו"ר קרל היינץ רומניגה מפעיל לחץ על האוסטרי להמשיך. רומניגה אמר: "אפשר לשמוע מהיציעים איך הוא לוקח פיקוד ומכוון את המשחק כבלם, הוא שר ההגנה שלנו. אני חושב שהשחקנים במיוחד בימינו מבינים שהחוזה לא מסתכם בעוד כמה יורו אלא שהחבילה הכוללת חשובה לא פחות. המועדון, סיכויי ההצלחה, הסביבה, העיר מינכן. משאלת הלב שלנו היא שאלאבה יאריך חוזה, יסיים את הקריירה בקבוצה וימשיך בתפקיד אחר והראינו לו את זה". לאחרונה דווח כי סוכניו של האוסטרי דורשים שכר עתק של 20 מיליון יורו. האוהדים כבר מחכים לסיום הסאגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי