הסיבה לעיכוב: "קאי האברץ עדיין לא עבר את הבדיקות הרפואיות"

קאי האברץ | Lars Baron/Bongarts/Getty Images

על פי 'סקיי גרמניה', היהלום של לברקוזן ישלים את מעברו לצ'לסי רק לאחר שיעבור את המבדקים, דבר אשר עשוי לקרות ביום שבת. בינתיים, כל הפרטים נסגרו סופית ורק ההודעה הרשמית חסרה

(גודל טקסט)

זה דווח לא פעם ולא פעמיים בשבועות האחרונים, אבל עושה רושם שהסחבת בנוגע לעתידו של היהלום הגרמני עומד להסתיים רשמית. על פי דיווח שפורסם הבוקר (חמישי) ב'סקיי גרמניה', קאי האברץ יעקוף את קפה (71.6 מיליון ליש"ט) ויהפוך לשחקן היקר בתולדות צ'לסי (89 מיליון ליש"ט) בימים הקרובים וזאת לאחר שהפרטים האחרונים בין הבלוז לבין באייר לברקוזן סוכמו ונסגרו באופן סופי.

על פי אותו הדיווח, מבנה העסקה הושלם – והפעם באופן סופי: צ'לסי תעביר ללברקוזן 80 מיליון יורו עבור האברץ והיא צפויה להוסיף 20 מיליון יורו באמצעות בונוסים שונים בהתאם לביצועיו של השחקן. בהמשך נכתב כי ההודעה הרשמית צפויה להתעכב מעט, כי בניגוד לדיווחים השונים בתקשורת, האברץ עדיין לא השלים את הבדיקות הרפואיות, דבר אשר עשוי לקרות ביום שבת.

האברץ, הכוכב בן ה-21 שכבר מחזיק במאזן אדיר של 36 שערים ו-25 בישולים בבונדסליגה ב-118 משחקים, יחתום לחמש שנים בצ'לסי ויצטרף לסגל נוצץ ומסקרן הכולל בין היתר את טיאגו סילבה, בן צ'ילוול, חכים זייך וטימו ורנר. כידוע, גם הבלם מלאנג סאר הצטרף, אך יושאל, ונראה כי בקרוב יירכש גם שוער שיחליף את קפה בין הקורות או לכל הפחות יתחרה איתו על מקום בהרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי