זה קורה: קאי האברץ יעבור לצ'לסי תמורת 100 מיליון יורו

קאי האברץ | Lars Baron/Bongarts/Getty Images

לברקוזן מכחישה, אך מספר כלי תקשורת מובילים פרסמו פה אחד על סיכום שהושג בין המועדונים לקראת מעברו של הקשר בן ה-21 לבלוז. גם טיאגו סילבה וצ'ילוול יגיעו לסטמפורד ברידג' בקרוב?

(גודל טקסט)

לפי "בילד" והעיתונאי המוערך פבריציו רומנו, העברת קאי האברץ לצ'לסי על סף סיכום. מזה שבועות ארוכים שהבלוז מנסים להשלים את צירוף הקשר בן ה-21, למעשה כבר לפני כחודש דווח שהעסקה סוכמה, אך נראה כי רק השבוע נרשמה פריצת הדרך לקראת הגעתו ללונדון.

האברץ, שעוד כתלמיד תיכון ביסס את מעמדו כאחד מכוכבי באייר לברקוזן, למעשה חגג רק לפני כחודש את יום הולדתו ה-21, אבל כבר מחזיק במאזן אדיר של 36 שערים ו-25 בישולים בבונדסליגה ב-118 משחקים, כשגם בליגת האלופות כבר רשם שמונה הופעות ועוד 11 בליגה האירופית, בה גם כיכב עם שבעה שערים וחמישה בישולים.

לפי הדיווחים הבוקר, הסיכום בין המועדונים הוא סופי ולפיו צ'לסי תשלם 80 מיליון יורו ועוד 20 על מענקים בהתאם להישגיו באנגליה. נראה כי הוא עשוי להגיע כבר בימים הקרובים לצורך בדיקות רפואיות וחתימה. עם זאת, יש לציין שרודי וולר, מנכ"ל לברקוזן, הכחיש את הדיווחים כשאמר במילה: "שטויות".לאחר מכן פרסמה הקבוצה הגרמנית סרטון קצר של האברץ והציתה את חרושת השמועות עוד יותר.

קאי האברץ
קאי האברץ | Marius Becker/picture alliance via Getty Images

הוא צפוי להיות אחד משני שחקנים שיצטרפו השבוע לצ'לסי, כשהלונדונים משוכנעים שגם הבלם טיאגו סילבה, שנפרד אמש מפריז סן ז'רמן עם הפסד בגמר ליגת האלופות, יצטרף ללא תמורה.

על פי הדיווחים, גם מגן לסטר בן צ'ילוול יירכש תמורת כ-50 מיליון ליש"ט ופרנק למפארד גם מחפש להתחזק בשוער. אין ספק, מהפכה גדולה בסטמפורד ברידג' הקיץ, כחצי שנה לאחר שהוסר אמברגו ההעברות. כידוע, כבר הצטרפו לקבוצה טימו ורנר וחאקים זייך שעלו יחד כ-100 מיליון יורו.

טימו ורנר
טימו ורנר | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי