1:3 ללייפציג על מיינץ, 0:0 בין לברקוזן לוולפסבורג

המחזור הראשון בבונדסליגה: השוורים פתחו את עונת 2020/21 ברגל ימין עם שלוש נקודות ברד בול ארנה, אמיל פורסברג וכבש ובישל. הקבוצה של פטר בוס סיימה ללא הכרעה מול הזאבים

(גודל טקסט)

אחרי ניצחונות מרשימים במיוחד של באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד, גם הצלע השלישית במאבק על האליפות, ר.ב. לייפציג, פתחה את העונה ברגל ימים בזכות ניצחון 1:3 על מיינץ. לאחר מכן, לברקוזן ו-וולפסבורג נעלו את המחזור הראשון עם 0:0.

לייפציג – מיינץ 1:3

ניצחון מרשים לשבוורים, שנצמדו לבאיירן מינכן ודורטמונד בפסגה עם שלישייה ביתית ברד בול ארנה. המארחת עלתה ליתרון מוקדם בדקה ה-17 מפנדל מדויק של הקשר השבדי אמיל פורסברג וכעבור ארבע דקות יוסוף פולסן הכפיל בראשו לאחר בישול של דני אולמו. האורחת צימקה בדקה ה-48 מרגלי ז'אן-פיליפ מאטטה, אך הקשר השבדי המצוין שכבש את הראשון, סגר את הסיפור בדקה ה-51 עם בישול לאמאדו היידארה.

וולפסבורג – לברקוזן 0:0

מאמן לברקוזן ואקס מכבי תל אביב, פטר בוס, קיווה לפתוח את העונה החדשה עם ניצחון אחרי שסיים בטעם מעט רע את 2019/20, אך הקבוצה נפרדה ללא שערים מהזאבים. וולפסבורג כבשה אמנם שער אחד, אך הוא נפסל בעקבות נבדל ברור. שתי הקבוצות התקשו מאוד להגיע למצבי הבקעה ממשיים, ולראיה – לאורך כל 90 הדקות נבעטו שלושה כדורים בלבד בסך הכל למסגרת, משני הכיוונים.

פטר בוס | הטוויטר הרשמי של לברקוזן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי