הולאנד ינסה לעקוף את לבנדובסקי, הזאר ייעדר נגד אאוגסבורג

לנורבגי 15 שערי ליגה ב-2020, אחד פחות מהפולני - היחיד שכבש יותר ממנו השנה. פסלאק עשוי להחליף את הבלגי הפצוע (שבת, 16:20 בספורט4), פאברה לא צפוי לבצע עוד שינויים ב-11: "מי ששיחק נגד גלדבאך היה מדהים"

(גודל טקסט)

בורוסיה דורטמונד שחררה הצהרת כוונות במחזור הפתיחה של הבונדסליגה לעונת 2020/21, עם 0:3 מוחץ על מנשנגלדבאך בשבת האחרונה, במשחק בו ארלינג הולאנד כבש צמד שכלל שער בו כיסה כמעט את כל המגרש בספרינט אדיר. מחר (שבת) הצהובים-שחורים של לוסיאן פאברה יתארחו אצל אאוגסבורג (16:20, שידור ישיר בספורט4) וינסו להראות שיש לבאיירן מינכן מתחרה ראויה על תואר האליפות.

פאברה עצמו היה מרוצה מההרכב שהביס את גלדבאך ולקראת המשחק מחר הבהיר: "כל מי ששיחק בשבוע שעבר היה מדהים. השחקנים נמצאים בכושר טוב מאוד. יהיה קשה להיכנס להרכב כרגע".

צמד האנגלים, ג'יידון סאנצ'ו וג'וד בלינגהאם, צפויים להמשיך ולקבל את הקרדיט ב-11 של דורטמונד, כאשר הולאנד ישמור על המקום שלו בחוד. אגב, אחרי הצמד שהבקיע, לנורבגי יש כבר 15 שערים בבונדסליגה ב-2020. רק רוברט לבנדובסקי כבש יותר ממנו בשנה הנוכחי, עם 16 גולים משלו.

שחקני בורוסיה דורטמונד | Alex Gottschalk/DeFodi Images via Getty Images

מי שייעדר מההתמודדות הוא תורגן הזאר, שנפצע כבר בדקה ה-20 של המשחק האחרון. בשלב זה, פאברה עדיין מתלבט האם לשתף את רפאל גריירו, שחזר לאחרונה מפציעה ויכול לפתוח בכנף השמאלית.

מלבד גריירו, המאמן עשוי להציב את פליקס פסלאק, שכבר במחזור שעבר נכנס לנעליו של הבלגי אחרי שעלה מהספסל במקומו. פסלאק בן ה-22, גיל "מבוגר" יחסית במועדון כמו דורטמונד, הושאל בעונה שעברה לסיטארד ההולנדית ורשם במדיה 25 הופעות בליגה הבכירה.

לוסיאן פאברה
לוסיאן פאברה | Federico Gambarini/Pool via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי