"קבוצה חדשה, בעיות ישנות": בגרמניה ביקרו את דורטמונד

ארלינג הולאנד | Alexander Hassenstein/Getty Images

הצהובים שחורים כבר בעונה שעברה פיגרו 3:1 מול אאוגסבורג, אך אז זה הספיק להם בזכות משחק בכורה הרואי של הולאנד. הומלס אמר בסיום: "אני מאמין שהיינו לא פחות טובים מהם". אקנג'י הוסיף: "חייבים להשתפר"

(גודל טקסט)

בורוסיה דורטמונד שנחשבת למועמדת העיקרית להיאבק מול באיירן מינכן על תואר האליפות, ספגה אתמול (שבת) הפסד בכורה בבונדסליגה כבר במחזור השני אחרי 2:0 מפתיע באוגוסבורג, דבר שלא קרה לצהובים שחורים בשני מחזורי הפתיחה מאז עונת 2016/17 – אז עמד על הקווים תומאס טוכל.

לאחר התוצאה המפתיעה ב-WWK ארנה, בגרמניה ביקרו את ההכנה של דורטמונד בתחילת העונה: "קבוצה חדשה בעיות ישנות.  רק בשנה הקלנדרית האחרונה הקבוצה התמודדה במשחק מורט עצבים – אז הקבוצה פיגרה 3:1 עד הדקה ה-55 וניצלה בזכות שלושה שערים של ארלינג הולאנד בהופעת הבכורה שלו. אתמול היא לא הצליחה לנצח במצב דומה ורשמה הפסד לקבוצה חכמה", כך נכתב ברשת 'סקיי ספורט גרמניה', בתום המשחק.

הקפטן מאטס הומלס אמר בסיום המשחק: "באמת שיחקנו טוב והגענו להרבה מצבים, אך לצערו הם לא עזרו לנו לנצח. אני בהחלט חושב שהיינו לא פחות טובים מהם". מנואל אקנג'י הוסיף: "היה לנו קשה כאן גם בשנה שעברה, אבל בכל זאת הצלחנו לנצח. אנחנו צריכים להיראות טוב יותר, הן בהתקפה והן בהגנה".

תחושת ההחמצה של השחקנים יכולה להיות מוצדקת, שוער היריבה רפאל גיקייביץ' רשם לא פחות משבע הצלות, בעוד אאוגסבורג כבשה פעמיים לאחר ארבע בעיטות למסגרת. בנוסף לכך אותו הפסד (שלישי בסך הכל ב-19 המפגשים האחרונים בבונדסליגה) סיים רצף של שישה ניצחונות רצופים. החבורה של לוסיאן פאברה תקווה לצאת לדרך חדשה מול אחת ההפתעות הגדולות של העונה שעברה – פרייבורג.  

אאוגסבורג נגד דורטמונד | Alexander Hassenstein/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי