אאוגסבורג עלתה באופן זמני למקום הראשון בבונדסליגה אחרי 0:2 מפתיע על דורטמונד

לעיני 6,000 צופים, הקבוצה של הרליך השיגה ניצחון ביתי ראשון מחודש פברואר והדהימה את ארלינג הולאנד וחבריו. תיקו 1:1 מרתק בין לייפציג ללברקוזן, שטוטגרט הביסה את מיינץ

(גודל טקסט)

חגיגה גרמנית: צפו בשערי השבת

המחזור השני בליגה הגרמנית המלהיבה בעולם המשיך היום (שבת), לאחר שנפתח אמש עם ניצחון 1:3 מרשים של איינטרכט פרנקפורט על הרטה ברלין. חמישה משחקים נערכו הערב, כשאאוגסבורג הדהימה את דורטמונד לעיני 6,000 צופים ועלתה באופן זמני למקום הראשון בבונדסליגה, לברקוזן ולייפציג נפרדו בתיקו 1:1 מרתק ושטוטגרט הפתיעה את מיינץ. מאוחר יותר שאלקה שרק לפני שבוע רשמה תבוסה של 8:0 לבאיירן מינכן במחזור הפתיחה, הפסידה 3:1 לוורדר ברמן. מחר, אלופת אירופה תפגוש את מואנס דאבור והופנהיים (המשחק ישודר בצאת הכיפור בשעה 20:00 בערוץ ספורט3).

אאוגסבורג – דורטמונד 0:2

משחק לוהט ועצבני נערך היום באצטדיון WWK כשדורטמונד הגיעה לאוגסבורג. ארלינג הולאנד הלוהט הגיע לאחר הצמד על משנגנדלבאך, סאנצ'ו ובלינגהאם המשיכו בהרכב בהיעדרו של הזאר ובגרמניה כבר ציפו לעוד תצוגה מדהימה של הצהובים-שחורים, אך החניכים של הרליך חשבו אחרת, והשיגו לו ניצחון ראשון בקריירה על האקסית.

עימות בין חדירה לכוכב הנורבגי בדקה ה-30 הוציא את קבוצתו של פאברה מריכוז וגרם להתקפות מבולגנות ותסכול רב על המגרש, ובדקה ה-40, בניגוד מוחלט למהלך המשחק, המארחת הפתיעה לעיני 6,000 האוהדים הנלהבים שהגיעו למשחק. כדור חופשי נפלא של קאליגיורי לתוך הרחבה מצא את פליקס אודוקאי שהשתחרר מהשמירה ונגח את הכדור מקרוב לרשת. 0:1 לאאוגסבורג במחצית הראשונה.

למחצית השנייה דורטמונד עלו עם כל הכלים ההתקפיים וחיפשו להשוות, אך בדקה ה-54, מבשל השער הראשון, דניאל קאליגיורי האיטלקי, קיבל כדור נפלא במתפרצת, מצא את עצמו חופשי ושחרר בעיטה שטוחה וחזקה לפינה השמאלית. 0:2 מפתיע לאאוגסבורג, שכובשת שני שערים בשני מצבים. לאחר השער השני, פאברה זרק את ברנדט, רויס, קרבאליו (הופעת בכורה) ודאוד למערכה, אך הצהובים לא היו במיטבם בשני צידי המגרש וכלום כבר לא עזר, כולל החמצות פשוט אדירות של הולאנד בדקות הסיום. בדקה ה-94 פיבוגסון יכול היה לחתום את ההשפלה עם השער השלישי, אך התחכם עם הכדור ולא הצליח להכניע את בורקי.

המארחת שמרה על יתרון 0:2 עד לסיום, ועלתה באופן זמני למקום הראשון בבונדסליגה, כשהיא משיגה ניצחון ביתי ראשון בבונדסליגה מאז הניצחון על ורדר ברמן בחודש פברואר. הקבוצה של פאברה עם הפסד בכורה כבר במחזור השני.

אאוגסבורג נגד דורטמונד | Alexander Hassenstein/Getty Images

באייר לברקוזן – לייפציג 1:1

שתי הקבוצות שאיבדו את הכוכבים הגדולים שלהם בקיץ לצ'לסי, ר.ב לייפציג ובאייר לברקוזן נפגשו היום בצהריים בביי ארנה למשחק ענקיות רותח. המשחק נפתח בבליץ מצד קבוצתו של יוליאן נגלסמן, ובדקה ה-14 עלו ליתרון מהיר. אמיל פורסברג קיבל מסירה שטוחה ברחבה מפאולסן ושחרר פצצה אדירה לחיבורים, שלא השאירה להראדקי שום סיכוי. 0:1 ללייפציג.

אך למרות שליטה מוחלטת של האורחת, הקבוצה של פטר בוס ורוב מאס התעוררה ובדקה ה-20 הגיע השוויון. קרים דמירביי, הקשר הגרמני הנהדר שקיבל כרטיס צהוב דקה קודם לכן, קיבל מסירה נהדרת מלארס בנדר במרחק 20 מטריל מהשער, פינה לעצמו שטח ושיחרר בעיטה אדירה מהפינה הימנית של הרחבה, מעל השוער למשקוף והיישר לרשת. 1:1 אדיר בין לברקוזן ללייפציג במחצית.

במחצית השנייה לברקוזן שלטה לחלוטין בקצב המשחק והגיעה להמון מצבים, אך לא הצליחה להכריע את האורחת העקשנית. 1:1 מרתק בסיום.

תוצאות נוספות

מיינץ – שטוטגרט 4:1
ארמיניה בילפלד – קלן 0:1
בורוסיה מנשנגלדבאך – אוניון ברלין 1:1
שאלקה – ורדר ברמן 3:1 (צפו בתקציר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי