באיירן נעצרה על 23 ניצחונות רצופים, נוייר: זה מה שמצפה לנו העונה

אלופת אירופה מבינה שהעונה זה יהיה הרבה יותר קשה. בגרמניה נכתב: "הבווארים נתפסו לא מוכנים ופגשו את הקיר הכחול של מוליכת הטבלה". מתיאוס המליץ להחתים את קראמריץ'. פליק: "לא יכול לבוא בטענות"

(גודל טקסט)

באיירן מינכן כבר שכחה איך זה להפסיד, אך אתמול (ראשון) היא ספגה מפלה גדולה כשהובסה 4:1 במשחק החוץ בהופנהיים. רצף 23 הניצחונות הרצופים נקטע והיה זה הפסד בכורה שלה מאז השבעה בדצמבר, אז נכנעה 2:1 לבורוסיה משנגלדבאך. חלפו מאז 32 משחקים. הבווארים לא ספגו כל כך הרבה שערים מאז הושפלו 5:1 מול איינטרכט פרנקפורט, במשחקו האחרון של ניקו קובאץ'. רוברט לבנדובסקי, אגב, פתח על הספסל בבונדסליגה לראשונה מזה שנתיים (25 בספטמבר 2018).

"הרצף אבד, באיירן נתפסה לא מוכנה נגד הופנהיים ואיבדה את הראש במחצית השנייה", נכתב ב"קיקר". "גם החילופים של פליק שהיו אמורים ליצור משב רוח מרענן לא עזרו מול אנדריי קראמריץ' והקיר הכחול". "באיירן לא ממש הייתה קרובה להשוות וראתה את הופנהיים כובשת את הפסגה על חשבונה", נכתב ב"בילד".

לאחר המשחק, לותר מתיאוס, כוכב העבר של המועדון, המליץ לבאיירן להחתים את אנדריי קראמריץ': "הוא לא יהיה זול אבל אני הייתי משלם עליו גם 40 מיליון יורו. הוא יוכל להיות גיבוי אידיאלי לתומאס מולר. הוא ברמה הנדרשת". עם או בלי קשר לתבוסה, באיירן מחפשת להעמיק את הסגל שלה לאור עזיבתם של מספר שחקנים אשתקד. מעבר לסרג'יניו דסט מאייאקס, הבווארים מחפשים שחקן כנף, קשר הגנתי ואף חלוץ. אם לא יצורף קשר נוסף, חאבי מארטינס יישאר בקבוצה.

אנדריי קראמריץ' חוגג על חשבון באיירן מינכן | Uwe Anspach/picture alliance via Getty Images

האנזי פליק שרשם את הפסדו השלישי בלבד על הקווים, ניסה להסביר: "היריבה הגיעה להזדמנויות יותר מדי בקלות. לא היינו יעילים בהתקפה. אני חושב שההתחלה הייתה טובה ואני לא יכול להאשים את השחקנים כי הם נתנו הכל. אני מקבל את התבוסה, היה ברור שמתישהו זה יקרה. מחמאות להופנהיים על ערב גדול. מי היה הכי טוב אצלנו? אני חושב שג'ושוע קימיך ותומאס מולר המשיכו לרוץ וניסו לגרום לדברים לקרות".

מנואל נוייר: "לא נחפש תירוצים. זה מה שמחכה לנו השנה – משחק מדי כמה ימים, אנחנו ידועים את זה. אנחנו לא יכולים להגיד כמה אנחנו עייפים. נתמודד עם העומס".

תומאס מולר: "היו רגע אחד או שניים שיכולנו להשוות והסיפור היה שונה אבל בוודאי שזה לא היה משחק אופטימלי. נתנו הכל, ניסינו, יצרנו מצבים. אני לא מכיר אף קבוצה בספורט שלא מפסידה במשך שנים. ברור שזה לא מה שרצינו ובטח לא לפני משחק חשוב, אבל זה קרה. עלינו להתכונן למשחק ביום רביעי, יש לנו זמן מצוין להשיב מלחמה".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1010659

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי