צפו בתקציר: באיירן זכתה בסופר קאפ הגרמני אחרי 2:3 על דורטמונד

בתום משחק אדיר, אלופת אירופה שמה את ידה על תואר נוסף. טוליסו (18) ומולר (32) העניקו יתרון מבטיח, אך הצהובים-שחורים ביצעו קאמבק נהדר משערים של בראנדט (39) והולאנד (55). קימיך הכריע בשער דרמטי וענק (82)

(גודל טקסט)

מי יעצור את באיירן מינכן? כמעט דורטמונד עצרה אותה היום (רביעי), אך לבסוף גם היא נכנעה לאלופת אירופה שניצחה 2:3 בסופר קאפ הגרמני וקטפה תואר חמישי ב-2020. הבווארים התאוששו מההפסד 4:1 למואנס דאבור והופנהיים ושבו לעצמם.

באייר עלתה ליתרון בדקה ה-18, כאשר רוברט לבנדובסקי הערים על מלכודת הנבדל של הצהובים-שחורים וקיבל כדור מתומאס מולר, אותו העביר לרגליו של קורנטין טוליסו במרכז. הבעיטה של הצרפתי ניתזה מרגלו של השוער מרווין היץ לעבר המשקוף, אך טוליסו הסתער ראשון על הריבאונד וכבש את ה-0:1. רבע שעה לאחר מכן, אלפונסו דייויס הגביה כדור מדויק לראשו של תומאס מולר, שניתר מעל פליקס פסלאק ונגח פנימה את השער השני.

באיירן הייתה בדרך הבטוחה לניצחון עם יתרון מבטיח, אך כאן הכל רק התחיל. דורטמונד צימקה בדקה ה-39,בתום מהלך קבוצתי יפה שהסתיים בבישול של ארלינג הולאנד ליוליאן בראנדט, אשר בעט בעוצמה לרשת וקבע 2:1. בדקה ה-55 זה כבר היה 2:2: חטיפה גדולה של מחמוד דאהוד תפסה את הגנת באיירן לא מוכנה, תומאס דילייני השחיל מסירת עומק מצוינת להולאנד והנורבגי הכניע את נוייר – 2:2.

ארלינג הולאנד חוגג | ANDREAS GEBERT/POOL/AFP via Getty Images

ואז, בתום דרמת ענק, באיירן עלתה ל-2:3 בדקה ה-82 והביאה לעצמה את הגביע. תומאס דלייני ביצע טעות במרכז המגרש, ג'ושוע קימיך חטף ומצא את רוברט לבנדובסקי, שבמסירה נפלאה מצא שוב את קימיך במצב של אחד על אחד מול השוער. הקשר הנהדר בעט אך נהדף, הריבאונד חזר אליו ותוך כדי שהוא שוכח הוא הצליח לדחוק את הכדור עם רגל שמאל על הרשת בשער ענק של נחישות והקרבה – שהוא בעצמו התחיל עם חטיפת הכדור.

תומאס מולר חוגג | M. Donato/FC Bayern via Getty Images
שחקני באיירן מינכן חוגגים | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי