פליק: "קימיך יסמן עידן במועדון הזה". מולר רשם היסטוריה ענקית

המאמן שיבח את כובש שער הניצחון: "הוא שחקן מיוחד עם חוזק מנטלי", בתקשורת קבעו: "מסמל את ה-DNA של באיירן". הקשר שכבש בנגיחה הפך לגרמני המעוטר בתבל עם 27 תארים. לפי "בילד" - באיירן תגיש הצעה על קראמריץ'

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן שכחה לחלוטין מהתבוסה להופנהיים. הטרבליסטית הגאה ממשיכה לקצור תארים בקצב מסחרר. הקבוצה של האנזי פליק גברה אתמול (רביעי) 2:3 על בורוסיה דורטמונד וגמלה לה על ההפסד בסופר קאפ הגרמני אשתקד. זה היה התואר החמישי של האנזי פליק ב-40 משחקים בלבד על הקווים (ניצח ב-36). באיירן תוכל להשוות את שיאה של ברצלונה שזכתה בכל ששת התארים ב-2009 כאשר תתמודד באליפות העולם למועדונים.

תומאס מולר זכה בתואר בפעם השישית בקריירה שלו והשווה את שיאו של מאטס הומלס, אך חשוב מכך: הוא הפך לשחקן הגרמני המעוטר בכל הזמנים עם 27 תארים בארונו הפרטי. בחשבון האינסטגרם שלו העלה שני פוסטים וכתב: "אני אף פעם לא זקן מידי כדי לזכות בתארים עם החבר'ה שלי", וגם: "הרם את הידיים באוויר" (על רקע תמונה שלו חוגג את השער שכבש בנגיחה).

האנזי פליק התרגש: "הניצחון הוא כל מה שחשוב היום (אתמול). זו הייתה המטרה והשגנו אותה ואני רוצה להחמיא לשחקניי. הם מתמודדים עם קצב משחקים מסחרר ועושים את זה טוב. זה לא היה קל, בעיקר במחצית השנייה, עשינו טעויות במיקום ובתיאום של השחקנים". בהמשך הוא פירגן בגדול לכובש שער הניצחון: "קימיך? הוא שחקן מיוחד מאוד, יש לו איכויות עצומות וחוזק מנאלי. הוא בדרך להיות אחד השחקנים שיעצבו את המועדון הזה למשך שנים".

קימיך עצמו אמר: "בסופו של יום זכינו בגביע וזה מרגיש טוב. נלחמנו בלי סוף, גם אם זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו. הראינו שוב את המנטאליות המנצחת שלנו ואנחנו מסוגלים לנצח גם בימים לא ממש טובים. כבשנו שני שערים בקלות בפתיחה ואז היה עלינו להיות חכמים יותר".

על השמועות על הגעתו של קראמריץ': "אני מכיר אותו טוב מאוד, כבר אמרתי שהוא אחד החלוצים הטובים בבונדסליגה ויש לו איכויות אדירות, אבל לא ידוע לי כלום לגבי זה והאם הוא יגיע". לפי "בילד", הבווארים אכן ייפנו להופנהיים בעניין החלוץ הקרואטי.

הקפטן מנואל נוייר: "ידענו שנפגוש קבוצה חזקה, הם תמיד יכולים להבקיע. ניצחנו בשיניים, אבל עלינו להודות שאנחנו אשמים בזה כי נתנו לדורטמונד לחזור למשחק. זה לא נורמלי לכבוש שלושה שערים בכל משחק, עלינו להשתפר. למזלנו ג'ושוע כבש לקראת הסיום". הקפטן נשאל האם ייבחר לשחקן המצטיין בליגת האלופות כאשר הוא מתמודד עם רוברט לבנדובסקי וקווין דה בריינה ואמר: "אני לא חושב שאבחר, שוער לא יזכה בפרס".

ג'ושוע קימיך בטירוף עם רוברט לבנדובסקי | Alexander Hassenstein/Getty Images

בתקשורת שיבחו: "לבאיירן ולקימיך יש את המילה האחרונה. השער הזה מסמל את ה-DNA הבווארי שלו", נכתב ב"בילד". "עוד תואר לבאיירן ועכשיו למשימה הבאה", נכתב ב"קיקר". "גם הסופר קאפ הגרמני שלה ופשוט אי אפשר לעצור אותה, על אף השינויים בהרכב וההיעדרויות". כעת אלופת אירופה תמתין בסבלנות להגרלת שלב הבתים בליגת האלופות היום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי