בהופעת הבכורה בבאיירן: צ'ופו מוטינג פספס שיא גדול

אריק צ'ופו מוטינג | Alexander Hassenstein/Getty Images

החלוץ החדש של אלופת אירופה להט עם צמד במשחקו הראשון בקבוצה, שרשמה 0:3 קליל על דרן מהליגה החמישית בגביע: "שלושער היה טוב יותר". סיב ומוסיאלה בני ה-17 עם נקודת ציון מרשימה, מולר: "לא הופעה מבריקה"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

ללא שחקני הנבחרות השונות, באיירן מינכן שבה אתמול (חמישי) למגרשים וגברה בקלות 0:3 על דרן מהליגה החמישית במסגרת הסיבוב הראשון של הגביע הגרמני. למרות הניצחון, בתקשורת המקומית ביקרו את היכולת וציפו ליותר מאלופת אירופה מול היריבה הנחותה, שדווקא הפתיעה לטובה.

צפו בתקציר ה-0:3 של באיירן על דרן

המאמן האנזי פליק ניצל את ההזדמנות כדי להעניק הופעות בכורה לבונה סאר, דוגלאס קוסטה, אריק צ'ופו-מוטינג ומארק רוקה, אשר פתחו בהרכב. כמו כן, שני שחקנים בני 17, ילידי 2003, לקחו חלק במשחק – ג'מאל מוסיאלה (17 ו-232 יום) וארמינדו סיב (17 ו-241 ימים) – שהפכו לשניים מבין שלושת השחקנים הצעירים ביותר בתולדות המועדון. בשיא, אגב, מחזיק דויד אלאבה, שעשה זאת בגיל 17 ו-231 ימים. אגב, עבור סיב הופעת הבכורה הסתיימה בטעם מר כשהוחלף 27 דקות לאחר שנכנס כמחליף אחרי שנפצע בצרוה לא פשוטה בקרסול.

אבל את ההצגה גנב איש אחד – צ'ופו מוטינג. החלוץ כבש צמד וסחט פנדל (אותו כבש תומאס מולר) והיה האיש של באיירן במשחק. הוא היה כל כך קרוב לעשות משהו גדול שאף אחד לפניו לא עשה – לכבוש שלושער בהופעת הבכורה שלו. היו לו כמה הזדמנויות לעשות את זה במהלך המשחק, אך השחקן שהגיע מפריז סן ז'רמן היה קרוב בלבד ורק נגע בנקודת הציון האדירה הזו. גרד מולר, רוברט לבנדובסקי – הם לא הצליחו לעשות את זה, ואם דווקא הקמרוני היה חתום על הנתון הזה הוא בהחלט יכול היה להתגאות ולהיכתב בספרי ההיסטוריה של האימפריה הבווארית.

"שלושער היה יותר טוב", אמר צ'ופו מוטינג בסיום. "לא היה כל כך קל, דרן עשתה עבודה טובה, בעיקר בתחילת המשחק. הייתה לי בכורה טובה, אני שמח שכבשתי פעמיים. הכושר וההופעות שלי ישתפרו עם הזמן. לא שיחקתי תקופה מסוימת ואני עובד קשה באימונים".

ג'מאל מוסיאלה | Alexander Hassenstein/Getty Images

תומאס מולר הודה שבאיירן לא הציגה יכולת מספיק טובה: "זו לא הייתה הופעה מבריקה שלנו, אבל זה הספיק. עשינו את העבודה שהיינו צריכים לעשות. דרן הגיעה עם תכנית משחק מפתיעה וצריך לתת להם כבוד על כך. מהרגע הראשון ועד הרגע האחרון הם לא נראו כמו קבוצה מהליגה החמישית".

גם האנזי פליק, המאמן, החמיא ליריבה הצנועה: "היא תקפה באומץ מההתחלה. לקח לנו קצת זמן להיכנס למשחק, אבל בסופו של דבר הניצחון לא היה מוטל בספק. השחקנים החדשים הספיקו להראות כמה הם יכולים לעזור לנו. אני מרוצה מההופעה הראשונה שלהם. עכשיו אנחנו רוצים לראות אותם מתקדמים צעד אחר צעד".

תומאס מולר | Alexander Hassenstein/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי