צפו בתקציר: צ'ופו מוטינג כבש צמד בבכורה, באיירן הביסה 0:3 בגביע

הטרבליסטית בעונה שעברה טיילה לסיבוב השני עם ניצחון קליל על דורן מהליגה החמישית. הקמרוני שהצטרף מפ.ס.ז' סחט גם פנדל, מולר דייק מהנקודה. פליק העניק דקות ראשונות גם לרוקה, קוסטה וסאר

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן יצאה לפגרת הנבחרות לאחר שניצחה 3:4 את הרטה ברלין, כולל רביעייה של רוברט לבנדובסקי, והערב (חמישי) אלופת אירופה חזרה לשחק עם 0:3 קליל על דרן במסגרת הסיבוב הראשון בגביע הגרמני.

מחזיקת הגביע לא נזקקה לשירותיו של הכוכב הפולני שלה נגד היריבה הצנועה מהליגה החמישית, והמאמן האנזי פליק קיבל הזדמנות נהדרת לבחון את שחקני הרכש החדשים שצורפו לסגלו. בהרכב הבווארים ניתן היה למצוא את מארק רוקה, אריק צ'ופו-מוטינג, בוואנה סאר, שעלו לדקות ראשונות במדי באיירן.

גם דוגלאס קוסטה עלה ב-11 של פליק, ובכך ציין קאמבק רשמי לבאיירן לאחר שחזר לשורות המועדון אחרי שעזב לפני שלוש שנים ליובנטוס. בדקה ה-24 ראה הברזילאי את צ'ופו-מוטינג כובש בהופעתו הראשונה ומעלה את באיירן ליתרון במשחק. לאחר השער הקמרוני גם סחט כדור עונשין, אותו כבש תומאס מולר בדקה ה-36.

כובשי השערים עבור באיירן | Alexander Hassenstein/Getty Images

במהלך המחצית השנייה באיירן שיתפה גם מספר שחקנים מקבוצת המילואים של המועדון, שהראו שיש למועדון כמה כישרונות צעירים משלו. בדקה ה-75 צ'ופו-מוטינג סידר לעצמו בעיטה נוחה מ-16 מטרים ונעת את הכדור ברשת, בדרך לצמד אישי וחתם את המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי