מולר ולבנדובסקי כיכבו ב-1:4 של באיירן, דאבור והופנהיים נכנעו לדורטמונד

הגרמני והפולני חגגו עם צמד ובישול כל אחד מול ארמניה בילפלד והבווארים נראים מוכנים לאתלטיקו מדריד. מרקו רויס העניק 0:1 יקר אחרי בישול של הולאנד, הישראלי עלה מהספסל (79). לייפציג בפסגה

(גודל טקסט)

אחרי שהנבחרת הלאומית אכזבה, בגרמניה היו רעבים לשובה של הבונדסליגה. המחזור הרביעי יצא לדרך הערב (שבת) עם שבעה משחקים. בורוסיה דורטמונד גברה 0:1 על הופנהיים ומואנס דאבור בקרב הצמרת, אולם לייפציג, הקבוצה של יוליאן נגלסמן, גברה 0:2 על אאוגסבורג ושמרה על המקום הראשון. מאוחר יותר הייתה שו באיירן מינכן שנצמדה אליהן בצמרת עם 1:4 מוחץ על ארמניה בילפלד. ב-21:30: בורוסיה משנגלדבאך תארח את וולפסבורג.

ארמיניה בילפלד – באיירן מינכן 4:1

ארבעה ימים לפני שתפגוש את אתלטיקו מדריד במשחק פתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות, ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות לאלופת אירופה (כבשה 14 שערי זכות), שהמשיכה להבהיר שהתבוסה המשפילה שחטפה מהופנהיים הייתה בסך הכל תקלה חד פעמית. בעקבות התוצאה המשכנעת, באיירן מינכן עקפה את בורוסיה דורטמונד ועלתה למקום השני כשבמאזן של שתיהן תשע נקודות. ר.ב לייפציג עדיין מקדימה אותן וניצבת בפסגת הבונדסליגה עם נקודה אחת יותר.

זה היה הערב של תומאס מולר ורוברט לבנדובסקי הנפלאים, שמשתבחים כמו יין טוב. הגרמני והפולני הפציצו צמד ובישול כל אחד. האחרון, ששבר אשתקד שיא אישי עם 34 שערי ליגה, עומד כעת על שבעה גולים בארבעה מחזורים ונראה שאם הוא רק ירצה הוא יקבע בסיום העונה שיא אישי חדש. ערב המשחק, ארמניה בילפלד הייתה הקבוצה היחידה בבונדסליגה שלא ספגה מרגליו של לבנדובסקי, שכנראה הגיע חדור מטרה. ריטסו דואן היפני צימק בהתקפת מעבר יפה (58), חגג את השער הראשון שלו בגרמניה והמתיק מעט את הגלולה עבור בילפלד, שרשמה הפסד שני ברציפות ונותרה עם ארבע נקודות. קורנטיין טוליסו הורחק באדום ישיר (76) לאחר שהכשיל שחקן בדרך לשער, אך גם זה לא מנע מהבווארים ניצחון קליל בסיום.

רוברט לבנדובסקי חוגג | WOLFGANG RATTAY/POOL/AFP via Getty Images

הופנהיים – בורוסיה דורטמונד 1:0

קרב הצמרת בבונדסליגה היה קצבי אך לא סיפק את כמות השערים הרגילה והוכרע על חודו של שער במחצית השנייה. בעקבות הניצחון טיפסה בורוסיה דורטמונד למקום השלישי בטבלה בעוד המארחת, שהתקשתה ללא אנדריי קראמריץ' שחלה בקורונה – רשמה הפסד שני ברציפות. מואנס דאבור קיבל מנוחה ועלה מהספסל רק בדקה ה-79 אך לא הועיל לקבוצתו.

בדקה ה-35 הגיע המצב המסוכן במשחק כאשר ג'ובאני ריינה קיבל מסירה מעולה אחרי כניסה טובה לעומק ובעט לשער. השוער נכנע אבל רוברט סקוב חילץ מהקו. בקבוצה בצהוב-שחור נערכו רוטציות לקראת משחק פתיחת שלב הבתים בליגת האלופות נגד לאציו. ארלינג הולאד עלה מהספסל רק בדקה ה- 64 (יחד עם הקפטן מרקו רויס שהחליף את ג'יידון סאנצ'ו), והחילוף התברר כחילוף מנצח.

ארלינג הולאנד עולה מהספסל. חילוף מנצח | Alex Grimm/Getty Images

בדקה ה-75 הגנת המארחת שגתה לחלוטין ביציאה לנבדל, החלוץ הנורבגי הגיע לאחד על אחד ופרגן לקפטן שלו שכבש מול הרשת החשופה ושבר בצורת עם שער ראשון מאז פברואר.

הולאנד שינה לחלוטין את המשחק של דורטמונד. החלוץ היה יכול לסגור עניין בדקה ה-78 אחרי שקיבל מסירה נהדרת אך בעט החוצה מול השוער. כעבור ארבע דקות הוא ניסה מזווית קשה ופגש את הקורה. גם ג'ובאני ריינה רשם החמצה גדולה. שער נוסף של דורטמונד היה קרוב הרבה יותר מאשר השוויון. רויס היה קרוב לרשום צמד אך בעט בסיבוב ליד הקורה.

אאוגסבורג – לייפציג 2:0

המוליכה, שתחזיק בפסגה לפחות עוד שבוע, חיכתה עד לדקה ה-45 כדי להשיג את השער שלה כאשר דני אולמו בישל לאנחליניו שנגח היטב לרשת. הקשר בישל שוב במחצית השנייה, הפעם ליוסוף פאולסן (66) שרק עלה מהספסל ומייד הצליח לכבוש. אולמו הקפיץ פנימה ופאולסן שלח בעיטה אדירה ליד החיבורים. מארחת, מנגד, נכנעה לראשונה העונה.

יוסוף פאולסן חוגג שער גדול | Lukas Barth-Tuttas – Pool/Getty Images

מיינץ – באייר לברקוזן 1:0

אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות ופתיחת עונה מאכזבת, הקבוצה של פטר בוס חיפשה ניצחון בכורה והצליחה לעמוד במשימה. החלוץ לוקאס אלאריו כבש בנגיחה בדקה ה-30 לאחר כדור קרן, השוער של מיינץ נגע בכדור אך לא הצליח להדוף, הכדור עבר את השער ואושר על ידי השופט.

שחקני באייר לברקוזן חוגגים | Torsten Silz/picture alliance via Getty Images

תוצאות נוספות: פרייבורג – ורדר ברמן 1:1, הרטה ברלין – שטוטגארט 2:0, בורוסיה מנשנגלדבאך – וולפסבורג 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי