1:1 בין שאלקה לאוניון ברלין, קלן סחטה תיקו מפרנקפורט

הרויאל בלוז השיגו נקודה ראשונה העונה אחרי הפתיחה הנוראית, הקבוצה מבירת גרמניה נעצרה אחרי ה-0:4 על מיינץ. גם קלן עם נקודה ראשונה בתום 1:1 מול איינטרכט

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בבונדסליגה ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים, כאשר במוקדם מביניהם קלן השיגה נקודה ראשונה ב-2020/21 אחרי שסיימה ב-1:1 מול פרנקפורט. במשחק שחתם את המחזור, שאלקה המפורקת נפרדה ב-1:1 מאוניון ברלין.

שאלקה – אוניון ברלין 1:1

שאלקה המפורקת, שהפסידה בשלושת מחזורי הפתיחה וספגה לא פחות מ-15 שערים בהם, סוף סוף השיגה נקודה ראשונה. מנגד, אוניון ברלין נעצרה אחרי ה-0:4 הגדול על מיינץ והקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות, כאשר לקבוצה מהבירה שש מתוך 12 אפשריות. מרווין פרידריך העלה את אוניון ליתרון בדקה ה-55 עם נגיחה מצוינת, וגונסאלו פסיינסיה את תוצאת המשחק עם נגיחה נהדרת משלו בדקה ה-69.

גונסאלו פסיינסיה, מרווין פרידריך | Frederic Scheidemann/Getty Images

קלן – פרנקפורט 1:1

בשעה טובה, אחרי שלושה הפסדים, המארחת השיגה נקודה ראשונה לעונה החדשה. פרנקפורט, מנגד, נעצרה אחרי שני ניצחונות ומאזנה שמונה נקודות מתוך 12 אפשריות – לא רע בכלל. האורחים עלו ליתרון משער של אנדרה סילבה בפנדל בדקה ה-45 (כיבוש שלישי בארבעת המחזורים הראשונים). השוויון הגיע בדקה ה-52, כשאונדריי דודה המצוין בעט כדור חד מתוך הרחבה, הכניע את קווין טראפ וקבע חלוקת נקודות.

מאקוטו האסבה, סבסטיאן אנדרסון | Mika Volkmann/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי