"כל שער היה יפה מהשני". פליק הסביר את החילוף של לבנדובסקי

באיירן מינכן | ANDREAS GEBERT/POOL/AFP via Getty Images

באיירן פתחה את הצ'מפיונס עם 0:4 חלומי על אתלטיקו, המאמן התמוגג: "נהנינו, גם בהגנה היינו מעולים". על החלוץ: "הוא יודע שלעתים טוב לו לא לשחק 90 דקות, אין לו מה להתאכזב". וגם: הסקורר החדש והעקיצה של מולר

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן רעבה, סופר-רעבה. הקבוצה של האנזי פליק שזכתה בטרבל המדהים אשתקד נחשבת לפייבוריטית לזכות בליגת האלופות גם השנה. לאחר ה-0:4 נגד אתלטיקו מדריד אתמול (רביעי) היא הוכיחה שוב עד כמה היא חזקה מיתר הקבוצות הגדולות, ועלתה ל-12 ניצחונות רצופים במפעל. על הדרך, היא סגרה חשבון עם דייגו סימאונה שהדיח אותה בחצי הגמר בעונת 2015/16.

המאמן האנזי פליק התמוגג: "זו הייתה משימה קשה אבל התמודדנו היטב, ניצלנו את המרחבים. אני מאוד מרוצה, גם מהמשחק וגם מהתוצאה. כבשנו ארבעה שערים מפוארים ויפים, כל אחד טוב מהשני. נהנינו להתחיל שוב את ליגת האלופות. זה חשוב לנצח את המשחק הראשון. גם בהגנה היינו פיזיים ונהדרים". הרקורד של המאמן בליגת האלופות פשוט בלתי נתפס. בתשעת משחקיו על הקווים ניצחה באיירן בכולם והציגה יחס שערים 4:34. נותר רק לקנא.

פליק דיבר על שניים מכוכביו: "רוברט יודע שיש לו הרבה משחקים העונה וטוב גם לו לעתים לא לשחק 90 דקות. לא הייתה לו סיבה להתאכזב מכך שהוחלף. קומאן? היה לו משחק נהדר הערב, לא אכפת לי אם הוא יהפוך לסקורר. יש לו מספרים נהדרים בליגת האלופות".

באיירן מינכן | Alexander Hassenstein/Getty Images

תומאס מולר התלונן בדקה ה-21 על כרטיס צהוב שספג ואמר לשופט: "אנחנו משחקים נגד אתלטיקו מדריד, הבריונים הגדולים של הכדורגל האירופי, ואז אתה מוציא לי צהוב?". המאמן פליק ניסה להתחמק אך אמר: "הוא כמו מאמן על המגרש ותמיד דוחף את חבריו לקבוצה. זה בסדר".

לירוי סאנה וסרג' גנאברי לא משחקים? אין דבר, קינגסלי קומאן, כובש שער הניצחון בגמר להזכירכם – נמצא גם נמצא. "השגנו תוצאה טבוה מאוד, אני שמח לכבוש שני שערים. אני תמיד אזכור את השער בגמר אך זו עונה חדשה, אנחנו רוצים להמשיך לנצח", אמר הצרפתי. "אני מקווה שנמשיך ככה. המסירה של ג'ושוע קימיך הייתה מושלמת ואני שמח שהצלחתי לכבוש".

לאון גורצקה אמר: "אחרי עשר דקות נכנסנו יותר ויותר למשחק, היינו אינטנסיביים ויצרנו מצבים. שינינו קצת את המשחק שלנו לגבי הדרך בה נייצר מצבים. תרגלנו כמה מהלכים לפיצוח הגנה נסוגה כזו. אפשר היה לראות את זה היטב בשעק הראשון. זה תמיד נחמד להבקיע שערים, ככה אתה עוזר לקבוצה הכי הרבה, אך יש לי משימות אחרות שהן לא רק הבקעת שערים".

רוברט לבנדובסקי. הוא בטח לא רצה לצאת | Alexander Hassenstein/Getty Images

"פתיחה חלומית לאלופת אירופה, המסע שוב החל", נכתב ב"בילד". "באיירן הצליחה לפרק את אתלטיקו ההגנתית. משחק ההתקפה שלה נראה מדהים, כולם קרי רוח". "כמו בגמר בליסבון, קומאן כובש מבישול של קימיך. בהמשך הוא רקד על המגרש וכבש שערים חלומיים", נכתב ב"בילד". לסיום, עדכון פצועים. גנאברי ייעדר מהמשחקים הקרובים נגד איינטרכט פרנקפורט, לוקומוטיב מוסקבה וקלן וייתכן שגם נגד רד בול זלצבורג, בעוד גנאברי יחזור למשחק הגדול נגד בורוסיה דורטמונד בשבעה בנובמבר, לפני פגרת הנבחרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי