הומלס מרוצה מהשינוי: "אמרתי למאמן שזקוקים לשחקן התקפה נוסף"

דורטמונד שיחקה לראשונה אחרי קרוב לשנה במערך של ארבעה שחקני הגנה ולא חמישה, הבלם שכבש ב-0:3 על שאלקה בדרבי הודה לפאברה. וגם: המספרים המטורפים של ארלינג הולאנד בבונדסליגה

(גודל טקסט)

גם הדרבי ה-157 בין בורוסיה דורטמונד לשאלקה נצבע בצהוב שחור. אתמול (שבת), לראשונה מאז נובמבר 2019, המאמן לוסיאן פאברה שיחק במערך של ארבעה שחקני הגנה – וזה השתלם לו כשבדקה ה-55 קבוצתו עלתה ליתרון ראשון ותוך 23 דקות כבשה שני שערים נוספים בדרך ל-0:3 מוחץ.

אחרי הפסד מאכזב באולימפיקו ברומא ללאציו בליגת האלופות באמצע השבוע, דורטמונד ידעה שלא בא בחשבון להפסיד ליריבה המושבעת שלה, שכבר פיטרה העונה את דייויד ואגנר וצברה נקודה אחת בלבד בארבעה משחקים. כאמור, גם אחרי הדרבי באצטדיון ריק, היא עם נקודה אחת בלבד במאזנה ובמקום הלפני האחרון כשרק מיינץ מתחתיה עם אפס נקודות מ-15 אפשרית. דורטמונד, לעומת זאת, מדורגת שלישית עם 12 נקודות, בזהה לבאיירן מינכן ונקודה מתחת ללייפציג המוליכה.

הבלם מאטס הומלס, שגם כבש את השער האחרון בדרבי, אמר על שינוי המערך: "שוחחתי השבוע עם המאמן ואמרתי לו שאנחנו זקוקים לשחקן נוסף בחלק ההתקפי. זה היה ברור שבדרבי נשחק התקפי יותר, אחרת היינו מוצאים את עצמנו שלושה על שישה וואני שמח שזה עבד, מאוד התגעגעתי לשחק בדרבי". אחרי המשחק גם צייץ הבלם: "ניצחון מוצדק ושער ראשון שלי בדרבי!".

ארלינג הולאנד, ג'יידון סאנצ'ו
ארלינג הולאנד, ג'יידון סאנצ'ו | Matthias Hangst/Bundesliga/Bundesliga Collection via Getty Images

ארלינג הולאנד שוב מצא את הרשת, ב-20 הופעות בונדסליגה מאז שהגיע בינואר הוא כבר עם 18 שערים, ארבעה בישולים וממוצע של שער כל 80.5 דקות, אבל אתמול הוא עשה זאת עם כניסה בין השניים, הטעייה וצ'יפ – ביצוע בהחלט מרהיב של הנורבגי בן ה-20.

הולאנד זכה למחמאות בתקשורת אחרי המשחק: "הוא למעשה הכריע את הדרבי הזה עם השער השני במשחק. שיתוף הפעולה שלו עם ג'יידון סאנצ'ו אדיר והוא נכנס לרחבה בכזו מהירות לפני שהקפיץ מעל השוער. הוא גם יכול היה לכבוש שער נוסף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי