שלושער ללבנדובסקי ב-0:5 של באיירן על פרנקפורט. 0:3 לדורטמונד בדרבי

הבווארים דרסו את העייטים באליאנץ ארנה. הפולני העלה את מאזנו ל-10 כיבושי ליגה, סאנה ומוסיאלה הוסיפו. דייויס נפגע בקרסולו וירד בדמעות בדקה ה-3. הצהובים שחורים הביסו את שאלקה, לייפציג נותרה בפסגה

(גודל טקסט)

אחרי ה-1:1 בין שטוטגרט לקלן אמש (שישי) המחזור החמישי בבונדסליגה נמשך היום עם ארבעה משחקים במקביל. במוקד ה-0:5 של באיירן מינכן על פרנקפורט, אך הוא ככל הנראה ייזכר בשל הפציעה בקרסולו של אלפונסו דייויס שירד מכר הדשא בדקה ה-3. לייפציג המוליכה שמרה על המקום הראשון הודות ל-1:2 על הרטה ובורוסיה מנשנגלדבאך השיגה 2:3 על מיינץ. במשחק שנעל את הערב, דורטמונד הביסה בביתה 0:3 את שאלקה בדרבי של חבל הרוהר.

צפו בחגיגה הגרמנית

באיירן מינכן – פרנקפורט 0:5

האלופה השיגה ניצחון שלישי ברציפות בליגה הגרמנית עם עוד תצוגה אדירה. למרות כל זאת, המשחק החל עם אובדן גדול לבאיירן מינכן כאשר המגן השמאלי אלפונסו דייויס נפגע בקרסול בדקה השנייה, הוחלף במהרה על ידי לוקאס הרננדס וירד לחדר ההלבשה בדמעות. על היכולת של באיירן הפציעה לא יותר מדי, ועלתה ליתרון בדקה ה-10 כאשר קינגסלי קומאן מצא את רוברט לבנדובסקי, שהבקיע את הראשון שלו ברגל שמאל.

כעבור 16 דקות, באיירן הכפילה והפולני השלים צמד עם נגיחה חזרה לאחר הגבהה של ג'ושוע קימיך. מאז באיירן הורידה את הקצב עד הדקה ה-60, הפעם היה תורו של דוגלאס קוסטה למצוא את לבנדובסקי שסיים את הערב עם שלושער, אך דווקא לירוי סאנה שחזר מפציעה, גנב את ההצגה עם הגול היפה במשחק. שחקן הכנף התחפש לאריאן רובן, פרץ מאגף ימין למרכז והפציץ את החיבורים של טראפ. ג'מאל מוסיאלה חתם עם דחיקה בתוספת הזמן.

אלפונסו דייויס | CHRISTOF STACHE/POOL/AFP via Getty Images

בורוסיה דורטמונד – שאלקה 0:3 (צפו בתקציר)

הצהובים שחורים לא התקשו יותר מדי בדרבי של חבל הרוהר נגד שאלקה, הקבוצה החלשה ביותר בבונדסליגה מאז החזרה מפגרת הקורונה. למרות שבמחצית הראשונה לא נכבשו שערים, דורטמונד שלטה בקצב ועלתה ליתרון בדקה ה-55 ממהלך אדיר שהחל רפאל גריירו והסתיים אצל יוליאן בראנדט אמנם נעצר על ידי שוער האורחת, אך הבלם מנואל אקנג'י עט אל הכדור החוזר והבקיע מקרוב. בחלוף שש דקות ארלינג הולאנד קיבל כדור מג'ייסון סאנצ'ו והכפיל עם צ'יפ מדויק ואת תוצאת הסיום קבע מאטס הומלס, שעלה לקרן של גריירו ונגח את השלישי בדקה ה-78.

ארלינג הולאנד | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images
שחקני דורטמונד חוגגים | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

לייפציג – הרטה ברלין 1:2

התצוגה של באיירן לא הבהילה את לייפציג, שנותרה מחזור אחד בפסגה, אך זה לא היה קל. דווקא הקבוצה מבירת גרמניה, עלתה ליתרון בדקה השמינית משער של החלוץ ג'ון קורדובה, השוויון הגיע כעבור שלוש דקות בלבד כאשר דיאן אופמקאנו הגיע לריבאונד לאחר כדור קרן ודחק מקרוב. החל מהדקה ה-50 המארחת נותרה בעשרה שחקנים כאשר דיובאיסו זפאיק הורחק בשני צהובים. לייפציג ניצלה את היתרון המספרי בדקה ה-77 כאשר מרסל סביצר קבע את תוצאת המשחק בפנדל.

תוצאות נוספות

מיינץ – בורוסיה מנשנגלדבאך 3:2

אוניון ברלין – פרייבורג 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי