באיירן עלתה לפסגה, צמד להומלס בדורטמונד ולייפציג הפסידה

האלופה עלתה בהרכב משני והשיגה 1:2 בקלן הודות לשערים של מולר וגנאברי, מנגד דרקסלר רק צימק. הבלם סידר לצהובים שחורים 0:2 על ארמיניה בילפלד. מנשנגלדבאך הנחילה 0:1 לשוורים שנוצחו לראשונה בליגה

(גודל טקסט)

אחרי התיקו של שאלקה נגד שטוטגרט אמש (שישי), המחזור השישי של הבונדסליגה נמשך היום עם ארבעה משחקים במקביל, כשבמוקד משחקה של באיירן מינכן שהתארחה בקלן, שעלתה ללא מלך השערים רוברט לבנדובסקי והמשיכה ברצף הניצחונות עם 1:2, בעוד גם בורוסיה דורטמונד ממשיכה לשמור על מקומה בצמרת בזכות 0:2 על ארמיניה בילפלד. במשחק שנעל את הערב, לייפציג נוצחה לראשונה בליגה לאחר 1:0 לבורוסיה מנשנגלדבאך ואיבדה את הפסגה.

צפו בחגיגה הגרמנית

קלן – באיירן מינכן 2:1

בעקבות עומס המשחקים בליגה ובאירופה, מאמן האלופה האנזי פליק הבין שזה הזמן המתאים לבצע רוטציה מול אחת הקבוצות הכי חלשות עד כה העונה, והעלה את בונה סאר בעמדת המגן השמאלי חאבי מרטינס כקשר אחורי והשינוי המשמעותי היה הצבתו של אריק צ'ופו מוטינג במקום מלך השערים רוברט לבנדובסקי, שלא נכלל בסגל.

האלופה לא חיכתה יותר מדי כדי לעלות ליתרון מהיר ועשתה זאת לאחר ששחקן הכנף של היריבה, מריוס וולף, נגע בידו ברחבה והשופט שרק פנדל לטובת קלן. מי שניגש לנקודה הלבנה היה תומאס מולר שכבש את הרביעי שלו בליגה. לפני הירידה למחצית באיירן הכפילה, ממהלך שהחל אצל ג'ושוע קימיך ונגמר אצל סרג' גנאברי שהחלים מהקורונה וכמו מולר כבש גם הוא את הרביעי שלו בליגה בזכות בעיטה חדה לפינה הקרובה. קלן הצליחה לצמק בדקה ה-83 משער של דומיניק דרקסלר, אך זה לא עזר למארחת שרשמה הפסד רביעי העונה. באיירן לעומת זאת, נמצאת ברצף של ארבעה ניצחונות מאז אותו 4:1 להופנהיים.

תומאס מולר | MARIUS BECKER/POOL/AFP via Getty Images

ארמיניה בילפלד – בורוסיה דורטמונד 2:0

בדיוק כמו באיירן מינכן, גם הצהובים שחורים סופרים ניצחון רביעי ברציפות מול העולה החדשה, אלא שאצל דורטמונד הגיבור המפתיע היה דווקא הבלם מאטס הומלס שכיכב עם צמד שערים. אחרי מצחית מאופסת הבלם כבש בבעיטה מקרוב בדקה ה-53, אחרי קרן מדויקת של ג'יידון סאנצ'ו. בדקה ה-71 הבלם כבש את השני שלו במשחק, גם אחרי קרן של מרקו רוייס, אלא שהפעם הומלס נגח לכיוון השער של שטפן אורטגה וקבע את תוצאת הסיום.

מאטס הומלס | Martin Rose/Getty Images
מרקו רויס | Martin Rose/Getty Images

בורוסיה מנשנגלדבאך – לייפציג 0:1

לייפציג שרשמה תבוסה משפילה של 5:0 למנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות, ממשיכה את השבוע האיום שלה עם הפסד בכורה בבונדסליגה, אשר הוריד אותה מהפסגה עד למקום השלישי במרחק של שתי נקודות לבורוסיה דורטמונד והמוליכה החדשה באיירן מינכן. עבור המארחת מנשנגלדבאך שהתמודדה עד כה בצורה נפלאה מול אינטר וריאל מדריד, מינפה את היכולת שלה מהמפעל הבכיר ביבשת כשכבשה את שער הניצחון בדקה ה-60 לאחר מהלך של האנס וולף שכבש לאחר כניסה מצד ימין. הקבוצה של מרקו רוזה שמרה על המקום הרביעי.

שחקני מנשנגלדבאך | Christian Verheyen/Borussia Moenchengladbach via Getty Images

תוצאות נוספות

אאוגסבורג – מיינץ 1:3

פרנקפורט – ורדר ברמן 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי