Sport1 Banner

גם ללא לבנדובסקי, באיירן מינכן שברה שיא בונדסליגה

הבווארים הציגו יכולת חלשה ב-1:2 בקלן ללא מלך השערים, אבל פליק מרוצה מהגישה: "רוברט היה צריך לנוח, יש לנו משחקים קשים נגד זלצבורג ודורטמונד השבוע". וגם: הנתון המדהים של גנאברי וציון הדרך של מולר

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן עלתה אתמול (שבת) לפסגת הטבלה לראשונה אחרי שישה מחזורים בגרמניה, והיא עשתה זאת גם ללא רוברט לבנדובסקי. מלך השערים, שבשבוע שעבר שבר שיא בונדסליגה כשהגיע ל-10 שערים בחמישה מחזורים בלבד, זכה למנוחה לאור עומס המשחקים וראה את חבריו מנצחים בלעדיו 1:2 בקלן ומעלים את מספר הניצחונות הרצופים בכל המסגרות מאז ה-4:1 להופנהיים לשמונה.

תומאס מולר כבש מהנקודה הלבנה כבר אחרי 13 דקות, סרג' גנאברי הכפיל בתוספת הזמן (שערו השביעי בשישה משחקים נגד קלן) והמארחת צימקה משער של דומיניק דרקסלר בדקה ה-82, אבל לא הייתה יכולה להשיג מעבר לזה ונותרה עם שתי נקודות.

חאבי מרטינס, שכבר היה עם רגל וחצי בריאל סוסיאדד על פי הדיווחים ובסופו של דבר נשאר בבאיירן מינכן, רשם את הופעתו ה-150 בבונדסליגה, אולם זו הייתה הופעה שהוא וחבריו לא ירצו לזכור, במיוחד לא החלוץ אריק צ'ופו מוטינג שזכה לקבל ב"בילד" את הציון הנמוך ביותר 5 – לא שיש ספק שלבנדובסקי ישוב להרכב כבר בזלצבורג ביום שלישי במסגרת ליגת האלופות ובוודאי שבשבת הבאה ב"קלאסיקר" שייערך במגרשה של דורטמונד.

סרג' גנאברי
סרג' גנאברי | Christian Kaspar-Bartke/Getty Images

למעשה, אלופת אירופה לא סיימה מאז חודש פברואר אף משחק מבלי שכבשה, רצף של 32 משחקים ובמאזנה העונה כבר 24 שערים בשישה מחזורים, שזהו גם כן שיא בונדסליגה חדש. לירוי סאנה שב אתמול להרכב אחרי פציעה קלה והוחלף בתום 63 דקות.

המאמן האנזי פליק היה מרוצה בסיום למרות היכולת ואמר: "היינו צריכים להילחם בשביל לנצח, כי לא השכלנו להבקיע שער נוסף אחרי ה-0:2. קלן הייתה טובה והקשתה עלינו מאוד, כך שאני מרוצה מהתוצאה, אבל לא מהדרך. השחקנים הגישו בגישה מוכנה וטובה למשחק ונכון שהקשנו על עצמנו, החזרנו את קלן למשחק ויכולנו לנצח בקלות, אבל אני מרוצה".

על המנוחה הנדירה יחסית לה זכה לבנדובסקי, הוסיף פליק: "הייתה לו עונה ארוכה מאוד וגם הוא יודע את זה, ולמרות כל זאת עדיין מצפים ממנו להיות במאת האחוזים בכל משחק ולהבקיע. לפנינו משחקים קשים וחשבתי שזו הזדמנות טובה עבורו למנוחה הכרחית".

תומאס מולר
העיקר שלוש הנקודות. מולר וקימיך | MARIUS BECKER/POOL/AFP via Getty Images

תומאס מולר אמר דברים דומים: "היינו יכולים לכבוש שער שלישי כבר בתחילת המחצית השנייה, אבל לא עשינו את זה וזו לא הייתה הופעה כל כך טובה שלנו. ניצחנו בהפרש של שער אחד בלבד ואיבדנו יותר מדי כדורים בקלות. הרצון של השחקנים לנצח הבטיח לנו את שלוש הנקודות, אבל היינו צריכים לשחק טוב יותר".

עבור מולר היה זה ניצחון 260 בבונדסליגה והוא השתווה לשוער העבר אוליבר קאן, כשמעליהם רק מנפרד קאלץ ששיחק בהמבורג עם 291 ניצחונות ליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי