דאבור החמיץ פנדל בתוספת הזמן, 3:4 ללברקוזן על גלדבאך

הישראלי היה יכול לקנות את עולמו בהפסד 2:1 של הופנהיים נגד וולפסבורג, אך בעט רע מ-11 ולא הצליח למנוע מקבוצתו הפסד רביעי בחמישה משחקים. הקבוצה של בוס שוב כבשה בצרורות, הפעם נגד החניכים של רוסה

(גודל טקסט)

המחזור השביעי של הבונדסליגה ננעל הערב עם משחק הצמרת בין לברקוזן למנשנגלדבאך, אשר נגמר ב-3:4 נהדר לטובת הקבוצה של פטר בוס. קודם לכן, הופנהיים ומואנס דאבור הפסידו 2:1 לוולפסבורג, בגלל החמצת פנדל של הישראלי.

באייר לברקוזן – בורוסיה מנשנגלדבאך 3:4

כיאה למשחק מרכזי בבונדסליגה, השערים בקרב הצמרת הגיעו ללא הפסקה. החגיגה נפתחה בדקה ה-18 עם פנדל מדויק של לארס שטינדל לטובת האורחת, בדקה ה-27 לברקוזן איזנה עם שער של לוקאס אלאריו. מכאן התחילה הדרמה להתעצם.

לא עברו שלוש דקות ושטינדל השלים צמד שהחזיר לגלדבאך את היתרון, קבוצתו של מרקו רוסה נהנתה מהיתרון במשך 11 דקות עד שאלאריו השלים צמד משלו שקבע 2:2 בדקה ה-41. המחצית השנייה כבר נראתה שונה לחלוטין, והתנהלה בשליטה מוחלטת של המקומיים. בדקה ה-68 לאון ביילי השלים מהפך במשחק והעלה את לברקוזן ליתרון, יוליאן באומגרטלינגר סגר את הסיפור בדקה ה-82 וחתם את זהות המנצחת.

בדקה הרביעית של תוספת הזמן ולנטינו לצארו הצליח לצמק את התוצאה ל-3:4 ולמעשה קבע את תוצאת המשחק. קבוצתו של בוס הבקיעה רביעיה בפעם השלישית ברצף בכל המסגרות, ועלתה למקום הרביעי עם 15 נקודות. בורוסיה מנשנגלדבאך נוצחה לראשונה אחרי רצף מדהים של תשעה משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, ויצאה לפגרה כשהיא במקום השביעי עם 11 נקודות.

וולפסבורג – הופנהיים 1:2

מואנס דאבור פתח בהרכב של הופנהיים, שקיוותה להשיג ניצחון שלישי העונה על הזאבים שטרם הפסידו העונה, אך הישראלי שוב לא מצא את הרשת וגרוע מכך – החמיץ פנדל דרמטי בדקה ה-94.

נתחיל מהתחלה: וולפסבורג עלתה ליתרון מהיר בדקה החמישית לאחר כיבוש של רנאטו סטפן, שבישל לוואוט וחהורסט את השני תוך 21 דקות. בדקה ה-84 וולפסבורג קיבלה פנדל, אליו ניגש החלוץ ההולנדי שהיה יכול להשלים צמד, אבל בעט כדור רע שכלל לא פגש את המסגרת.

מכאן הופנהיים נכנסה לעניינים וכבשה שער מצמק על ידי סרגיס אדמיאן בדקה ה-87 ובתוספת הזמן קיבלה פנדל מכריע לאחר נגיעת יד של קואן קסטילס. דאבור כאמור היה זה שניגש לנקודה הלבנה, ולצערו השוער ניחש את הפינה הנכונה ושמר את שלוש הנקודות בפולקסווגן ארנה.

מואנס דאבור | Mario Hommes/DeFodi Images via Getty Images
מואנס דאבור, בוטה באקו | Swen Pförtner/picture alliance via Getty Images
מואנס דאבור | Swen Pförtner/picture alliance via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי